Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

X Factor instagram

2012-12-09

@thexfactoruk: how much hotness in one pic? @OneDirection & @UnionJWorld @Real_Liam_Payne
 
 



Postat av Linnéa Johagen

Hej! :) Ni la upp min Cover på Little Things här för några veckor sedan (tusen tack) och det gav mig jättebra respons vilket är svårt att få på youtube så det var hur kul som helst. Nu har jag gjort ännu en One Direction cover, en väldigt egen version av Kiss You och jag skulle bli asglad om ni ville lägga upp den också, ifall ni gillar den såklart! Här är länken

http://www.youtube.com/watch?v=9CCOfP2NNvk&feature=youtu.be

Kramar!

Datum: 2012-12-09 | Tid: 22:18:04
Blogg: http://livelearnlove.devote.se
Postat av Anonym

vad lika dom är, jag tycker det, det ser ut som bröder :) på ett bra sätt :D

Datum: 2012-12-09 | Tid: 22:26:34
Postat av Mathilda!

Hej!kan inte ni lägga ut bilder på killarnas tatueringar?det är nog inte bara jag som vill veta;)puss

Datum: 2012-12-10 | Tid: 15:33:32

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?