Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Rykten och annat.

2012-12-17

Vi la tidigare ut ett inlägg med en bild på en tidning som skrev att Taylor var gravid. Vi gjorde det för att det

var flera som skrev att de ville att vi skulle lägga ut det för att få info om vad som händer. Vi skrev i inlägget

att det inte var sant men många ville att vi skulle ta bort det ändå.

Vi kan inte göra som alla vill som ni märker men vi har valt att ta bort det för vi i vanliga fall inte lägger ut

liknande rykten. Vi ber om ursäkt om någon tog illa upp och vi hoppas att alla förstår. Vi kommer i framtiden

fortsätta som vanligt med att inte lägga ut sånna rykten.

Vi försöker göra alla nöjda men det är inte alltid så lätt. Nu gör vi det vi tycker är bäst för killarna och om ni vill

ha information om rykten så får ni kolla upp det själva. Vi kan självklart svara om ni frågar på twitter eller annat.



Postat av Marja

Men vad löjligt, vem som helst kan ju räkna ut med att det är ett falskt rykte. Alla vet hur skvallertidningar överdriver.

Datum: 2012-12-17 | Tid: 12:01:41
Blogg: http://missmb.devote.se
Postat av alice

ni gör ju västa bästa jobbet, älskar eran blogg och är inne på den varje dag! :D tack för det! ^^<3

Datum: 2012-12-17 | Tid: 12:01:44
Blogg: http://onepanicatdirection.tumblr.com
Postat av Amanda

Jag tycker det är bra att ni lägger upp rykten efter och fattar inte varför folk tar illa upp ?
Det är ju upp till var och en att tro på dem eller inte
Ni gör en fantastiskt jobb !
Älskar bloggen

Datum: 2012-12-17 | Tid: 12:31:49
Postat av Emma

det säger sig själva att det är ett rykte, liksom, skulle hon vara gravid innan ens någon av de själva har sagt att de är tillsammans? Känns inte så troligt!!

Datum: 2012-12-17 | Tid: 14:57:00
Blogg: http://emmandens.blogg.se
Postat av Anonym

bloggen handlar ju om vad dem gör dagligen! och då tycker jag alla kategorier hör till. ni skulle inte skaffat "skvaller" "fan" blogg om ni inte lägger ut för att fan bestämmer! hemskt!

Datum: 2012-12-17 | Tid: 18:19:04
Postat av Karin

Fast varför använde ni er av rubriken "Taylor Swift är gravid"? Det kanske var lite missvisande om ni inte trodde på det. ;)

Svar: Jag tror det var meningen att det skulle vara ett frågetecken på slutet. Ett misstag alltså. :) /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-17 | Tid: 18:50:15
Postat av Dr.knowitall

Men det e bra om ni sätter upp rykten för då hänger man med och då kanske ni kan göra en ny kategori som heter rykten och sätta in den dit? :) då förstår man att det e ett rykte sen får man avgöra själv om man vill tro på det.

Datum: 2012-12-17 | Tid: 19:51:43
Postat av Dr.knowitall

Men det e bra om ni sätter upp rykten för då hänger man med och då kanske ni kan göra en ny kategori som heter rykten och sätta in den dit? :) då förstår man att det e ett rykte sen får man avgöra själv om man vill tro på det.

Datum: 2012-12-17 | Tid: 19:51:43
Postat av rebecca

lol vrf ens ta illa upp.. :p

Datum: 2012-12-17 | Tid: 20:20:22
Postat av Madeleine

Varför ta illa upp? För att ens dröm om att föda harrys barn kraschade? Let´s face it girls, alla kan inte gifta sig med Harry och föda hans barn. Jag säger inte att nån av er INTE kommer att göra det men att blir sur för att en kändis ( som de flesta av er kanske inte ens har träffat) dejtar en annan kändis är bara absurt, dumt faktiskt ( ursäkta men det är så jag tycker) Att känna sig sviken för att en kändis som man gillar tycker om någon annan håller inte i längden, det är inte nyttigt för er! Jag säger inte att ni ska sluta gillar One direction nejnejnej jag älskar själv deras musik och deras personligheter och hela paketet men inte tar jag illa upp när Harry blir tsm med Taylor, även fast jag tycker han är den sötaste av dom. Jag vet att alla är rädd att Taylor utnyttjar Harry men det hjälper inte att skicka hotbrev till henne ( Ni som ej har gjort det, ta ej åt er detta) Jag tror bara att harry kommer bli mer och mer irreterad på fansen om man skickar hotbrev till hans flickvän och framtida flickvänner ( Vilket han KOMMER ha) Plus att han måste få leva sitt liv, leva sina misstag, utan att miljontals tjejer ( och killar) säger vad han alltid ska göra. Jag ursäktar till de som tar illa upp men var bara tvungen att skriva av mig detta plus att jag står för min åsikt!! Tack för mig! Bloggen är fantastisk btw.

Datum: 2012-12-17 | Tid: 20:37:30
Postat av Anonym

Jag tror att dom tog illa upp för att det inte va sant snarare, inte för att de vill ha honom själv.

Datum: 2012-12-17 | Tid: 23:10:15

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?