Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall med fans hemma i Mullingar idag

2012-12-28

 
 


Postat av Tova

Åå lyckos!😉

Datum: 2012-12-28 | Tid: 14:05:15
Blogg: http://tovalindberg.wordpress.com
Postat av Moa

Åååh jag vill ju vara i dina armar</3 haha ;)

Datum: 2012-12-28 | Tid: 17:07:39
Postat av Anonym

Hej!
På Twitter så finns de ju många "privata" konton av Niall.
Jag vet inte om dom är fake, vilket jag tror för det är inte Nialls stil att skriva ganska dumma saker men på en , horannprivate så skriver han med en tjej som han typ är tillsammans med enligt de kontot.
MEN på en intervju den 21 sa han att han va singel.
Va ska jag tro?!?! Vad tror ni? Blir så osäker ..:(
Tacksam för svar:)

Svar: Han har bara ett konto på twitter :) Och han är singel! /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-29 | Tid: 01:30:24
Postat av Nataly Annabelle

Helt sinnessjukt att en människa kan vara så fin.

Datum: 2012-12-29 | Tid: 06:18:34
Blogg: http://natalywright.co.uk/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?