Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Hands by One Direction OnePiece

2012-12-18

Ni har väl inte missat att man kan köpa sig en alldeles egen One Direction OnePiece? Killarna har själva
designat de med sina egna handavtryck och de går att beställa på OnePiece.se nu! Lagret är för tillfället slut
men om du beställer nu får du din OnePiece i slutet på januari!
 
Klicka på bilden fär att komma till OnePiece.se. Du hittar de längst ner på sidan!
 

Kolla också in behind the scenes-videon från när de gjorde avtrycken! 
 


Postat av Anonym

någon som vet om det är det vanliga materialet på dessa eller det är deras Slim modell eller vad det heter, där tyget är tunnare!

Datum: 2012-12-18 | Tid: 15:05:02
Postat av Amanda

Jag undrar om ni vet när Kiss You videon kommer ut? För jag läste och hört från mina vänner att den skulle komma ut den 17e men jag det verkar inte som så. :o

Svar: Som det ser ut nu verkar det som att den kommer i januari! /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-18 | Tid: 15:42:15
Blogg: http://amandso.blogg.se
Postat av Anna

Jag har redan klargjort för mina föräldrar att detta står högst upp på min önskelista, hihi! Fast jag gillar den med alla handavtrycken eller det mest. :) Xx

Datum: 2012-12-18 | Tid: 17:32:24
Postat av Tessan

När man kollar om 1D-One Piece på onepiece.se finns inte Harrys OP med..? Men alla andra finns..? Varför? Tacksam för svar XD Vill verkligen ha OP :D

Svar: Jag vet faktiskt inte! :/
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-18 | Tid: 18:47:08
Postat av Julia

Harrys fanns ju inte där!! :( tror ni att den bara är slutsåld eller att den inte finns??? Tacksam försvar

// förtvivlat fan

Datum: 2012-12-18 | Tid: 22:21:49

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?