Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

"Första gången vi spelade LWWY för killarna" - Carl Falk

2012-12-30

 


Postat av Anonym

Älskar eran blogg!
Skulle bli super glad om ni kunde kolla in på min och läsa min novell :) tack för en super bra blogg!

Datum: 2012-12-31 | Tid: 00:14:02
Blogg: http://www.novellerr.devote.se
Postat av Anonym

Bara för mig som länken inte funkar?

Datum: 2013-01-01 | Tid: 14:13:16
Postat av Emma

Ahhh! Jag har varit där inne, då jag fick en min stora dag resa till sthml! Fick vara i deras studio tillsammans med Carl Falk, vi fick lyssna på Take me home låtarna innan dom ens släppts, och allt! Magiskt var det! Sen innan killarna skulle uppträda på xfactor här i sverige, så fick jag och några andra tjejer träffa dom liksom privat! Kramar, autografer, tårar och allt!

Datum: 2013-01-03 | Tid: 02:40:47
Blogg: http://sandstromemma.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?