Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar På Tal

2012-08-02

 
Hejsan, jag heter Linnea och är 16 år, bor i stockholm. 
Hur jag upptäckte 1D var väl mest att min kompis och kusin var påverkade av dem och då blev jag också beroende av dem efter att ha lyssnat på deras musik.
Jag tror nog att jag är lite extra kär i Harry, men alla är ju fantastiska!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mera, men det är bara att fråga på så svarar jag i kommentars rutan :)
 
Kram
 
 
 
 
 


Postat av Anonym

vet någon vad killarna tycker om för fotbollsspelare och fotbollslag
om ni vet så skriv det på en inlägg

Datum: 2012-08-02 | Tid: 14:39:46
Postat av Anonym

kommer dom till sverige eller inte?

Svar: vi vet inte / emmi
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-08-02 | Tid: 14:46:23
Postat av anna

hej har du träffat killarna nån gång är så tacksam om du svara i ett inlägg

Svar: Jag kommer tyvärr inte svara på frågan i ett inlägg, men ja jag har träffat/sett dem 3 gånger :) // Linnea
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-08-02 | Tid: 17:16:11

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?