Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

harrys 'iced gem' tatuering

2012-08-17

Harry's tatuering, föreställande en så kallad Iced Gem, är dedikerad till hans storasyster Gemma.
Enligt henne var det ett smeknamn hon hade när hon var liten.
 
 
 
 
 


Postat av Anonym

hej jag ville bara säga att jag uppskattar det du/ni gör för oss, vi får så mycket information och det är jag jätte tacksam för, tack!

Datum: 2012-08-17 | Tid: 22:36:40
Blogg: http://michellles.devote.se
Postat av Emma

Jag uppskattar verkligen den här bloggen och hur mycket ni uppdaterar, så tack! Skulle inte veta mycket om killarna om det inte vore för er :)
Men jag bara undra, några inlägg ner såg jag en bild på zayn och Louis där det såg ut som att zayn hade en ny tatuering på armen där det stod "zap" eller något. Det kan hända att jag missat att ni redan gjort ett, men om ni inte redan har, skulle ni kanske kunna göra ett inlägg om den, eller kanske ett med alla hans tatueringar? Han har skaffat så många så jag kommer knappt ihåg alla längre haha ;) men om ni gör detta skulle jag bli jätteglad! Och tack igen för allt jobb ni lägger ner på att blogga här, det är verkligen uppskattat!!! :D

Datum: 2012-08-17 | Tid: 23:32:48

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?