Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry - 6 Miljoner Följare

2012-08-13

 
Vi blir bara en större och större familj ♥
 
 
 


Postat av adelja - malik

ohh kan zayn få lika många följare som resten någon gång. han har liksom 4 miljoner och snart 5 och harry har redan 6 miljoner. och resten 5. zayn har minst och ja tycker att alla borde ha lika :(
bara säger vad jag tycker

Datum: 2012-08-13 | Tid: 14:07:23
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se
Postat av Anonym

Zayn har ju dock inte ens nått 5 miljoner, så man undrar ju vilken slags familj vi är egentligen.

Datum: 2012-08-13 | Tid: 16:04:26
Postat av Julia

Jag har läst på väldigt många ställe att dem försöker sikta mer uppmärksamhet mot Niall för att Harry ska göra något eller typ satsa på solo-.^ om du vill så kan ni kontakta mig på mejl så skickar jag bilden och andra grejor jag sett :)) <33

Datum: 2012-08-13 | Tid: 22:49:49
Blogg: http://1dnovell.blogspot.se
Postat av Ella

helt ärligt... nej. Zayn har 4, snart 5 minjoner förljare och att Harry har mest bevisar bara att de finns så OTROLIGT många directionators de finns. Liksom kolla bara på hatet mot Niall? Han är så sjukt nedtryckt så asså ja...

Datum: 2012-08-14 | Tid: 15:09:33
Blogg: http://ellabjelvenkrantz.blogg.se
Postat av Matilda

Alltså jag förstår inte? Om man gillar One direction så borde man även gilla alla killarnas personliga twitter konton.
Såg i min lilla systers glitter tidning en bild på några 1D fans och så står det såhär: Undrar om det är Harry som har flest fans? Kanske han har mest fans men har har inte flest directioners för alla directioners gillar killarna lika mkt. Just sayin'

Datum: 2012-08-14 | Tid: 23:00:42

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?