Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Här är anledningen till varför jag inte har bloggat

2012-08-14

Varje gång jag försökte logga in så hände detta och det hjälpte inte att öppna en ny flik, 
 stänga av datorn, eller prova på en annan dator. Det är blogg.se's fel och jag ber om ursäkt. 
 


Postat av alicia

hej , vet ni när dom kommer till sverige ?:D

Datum: 2012-08-14 | Tid: 12:12:06
Postat av Linnéa - saraingridlinnea.blogg.se

Åååh jag får spunk på den där jävla kossan...

Datum: 2012-08-14 | Tid: 13:09:22
Blogg: http://saraingridlinnea.blogg.se
Postat av Sara

prova uppdatera de gör jag och då kommer jag in:) Man får inge ge sig helt enkelt tillslut går det:)

Datum: 2012-08-14 | Tid: 13:24:01
Postat av Fie

Hahahahah, jag och min kompis satt och garvade i minst 20 minuter.

Datum: 2012-08-14 | Tid: 16:53:02
Postat av therese

ÄR DU TRÖTT PÅ ATT INTE KUNNA LADDA UPP FLERA BILDER I TAGET?
Trött på att din blogg strular?
Är du trött på att vänta för att få göra inlägg?
Blir du irriterad på att dom aldrig fixar problemet?

Men på nattstad så är det aldrig något strul, man bloggar smidigt genom mobilen med deras app! Man tjänar till och med pengar när du bloggar, hur nice är inte det?
PÅ NATTSTAD KAN DU LADDA UPP MÅNGA BILDER SAMTIDIGT, INGA PROBLEM ALLS!

mer info och snabb länk till registreringen;
http://www.nattstad.se/blogga?r=814722

Datum: 2012-08-14 | Tid: 17:01:39
Postat av Anonym

Haha om det var blogg.se's fel vrf ber du då om ursäkt xD

Datum: 2012-08-15 | Tid: 00:13:39

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?