Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn och Perrie på date igår!

2012-04-27

Igår kväll var Zayn och Perrie på bio och såg Avengers. Perrie tyckte tydligen inte om filmen men det verkar som att dom hade en mysig stund tillsammans i alla fall!

För er som inte vet vem Perrie är så är hon med i tjejgruppen Little Mix som vann förra årets X factor. Zayn och Perrie dejtade en stund när hon var med i X factor.



Det har inte kommit ut några bilder från dejten men om de fortsätter träffas kanske vi får någrai framtiden!


Postat av Bella Davis - modell blogg

Hallå där hoppas allt är bra, jag sitter och bloggar i väntan på att bli sminkad, ska snart gå show! Har du några planer för helgen? Kram

Datum: 2012-04-27 | Tid: 15:18:03
Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av zaynlover

Ååå... Ska jag vara ärlig så blir man ju ledsen, men samtidigt så är man ju glad för hans skull. :'/

Datum: 2012-04-27 | Tid: 15:25:13
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av zaynlover

Ååå... Ska jag vara ärlig så blir man ju ledsen, men samtidigt så är man ju glad för hans skull. :'/

Datum: 2012-04-27 | Tid: 15:26:19
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av shahad Zaynlover too

håller med! man tänker liksom eyy du han min back off! men aa man blir ju ändå glad för hans skull! :'S

Datum: 2012-04-27 | Tid: 15:53:26
Postat av zaynlover

Exakt, shahad :'S precis....

Datum: 2012-04-27 | Tid: 15:57:14
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Anonym

:'( men är som sagt glad för hans skull !

Datum: 2012-04-27 | Tid: 16:27:02
Postat av Anonym

misstolkar hans tweet..

men är glad för hans skull såklart! :)

Datum: 2012-04-27 | Tid: 18:25:22
Postat av Directioner.

Dem får inte dejta.

Han tar sönder mitt hjärta då.

Jag vet att det aldrig kommer bli han och jag.

Men han kan inte.



Det är en obeskrivlig känsla.

Gör hon han lycklig så är hon underbar.

Men jag kommer dö av svartsjukan om det är sant.

Det är som att mitt hjärta är öppet och alla strör salt, men jag kan tåla det, även om det svider.

Datum: 2012-04-28 | Tid: 10:33:03
Postat av shahad Zaynlover too

håller med!

om hon gör han glad så vad ska vi begära mer? vår Zayn är glad och det är det finaste någon kan göra!

det gör ont ett tag men vi kommer venja oss iaf..

eller så kan man tänka, Zayn är min man i MIN värld! ;)

jag älskar han sjukt mycket men om han är glad med henne så är jag glad!

If He Smiles, I Smile! :) xx

Datum: 2012-04-28 | Tid: 12:36:12

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?