Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Jay-Jay, Mike & Dom - The full unedited interview

2012-04-23

 



Postat av johanna

Hej!! Jag har en fråga som jag VERKLIGEN skulle uppskatta ifall ni skulle vilja besvara eller ta upp i bloggen!



Jo det är såhär att jag bor i Helsingborg, väldigt långt ifrån Stockholm. En resa dit är inget man bara gör utan att planera. Plus det är väldigt dyrt att åka dit.



Jag är dock jättepepp på att åka till Stockholm då killarna ska dit och spela in sitt album i hopp om att se dom, ens få en skymt av dom. Ja, ni om några förstår säkert!



Frågan är då: Är det lönt att ens åka dit? Kommer dom ha någon sorts signing eller något liknande, eller kommer man få lista ut lite själv var dom är? Skulle ni rekommendera att åka upp? Ni kan väl berätta lite? SKULLE VARA JÄTTESNÄLLT! Kram.

Datum: 2012-04-23 | Tid: 20:39:55
Postat av Klara :D ❤

Är det sant att killarna ska komma till Sverige? Skulle bli grymt glad om ni ville svara på detta! Kraaaam och älskar verkligen eran blogg! Grym uppdatering! :D <3

Datum: 2012-04-24 | Tid: 22:55:04

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?