Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

iCarly cast om One Direction

2012-04-01

 



Postat av cici

ska vi sluta förlaj killarna å så på twitter å så för ingen gör ju det eller har jag fel? :o svar snälla ;) älskar bloggen!

Datum: 2012-04-01 | Tid: 10:59:16
Postat av Jehona

När kommer 1D komma till Sverige igen?

Kommer de komma detta året nångång?

Har sökt efter det på Google, men jag hittar det ingenstans.

Så, hoppas jag får ett svar nu.

Datum: 2012-04-01 | Tid: 11:04:24
Blogg: http://jehonabeqiri.blogg.se/
Postat av Gabriel

Tja.. Schysst och inspirerande och kul blogg.. Har själv en nystartad sport & fitness blogg och tycker att det är hur kul som helst att dela med sig av sin livsstil och sina erfarenheter när det gäller träning och kost och hälsa.. Lycka till med din träning och kör hårt.. Ler..



www.gabriel.kroppsnytt.se

Datum: 2012-04-01 | Tid: 11:25:02
Blogg: http://www.gabriel.kroppsnytt.se
Postat av ida

Heeeeeej!!

Älskar er blogg men när ska 1D va med i icarly.

Asså när kommer dom ut på nickelodeon???



Tacksam för svar.....

Datum: 2012-04-01 | Tid: 15:12:42
Postat av Becca

Älskar bloggen!, 1D är bäst!

Men vet ni när 1D ska komma på nickelodeon med i Icarly? För jag har letat efter programmet men hittar det inte. D:

Datum: 2012-04-02 | Tid: 09:36:49

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?