Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry Styles nya kärlek - Aftonbladet

2012-04-26

Är detta bilderna på Harrys hjärtas dam?

Världens alla Harry Styles-kännare diskuterar just nu om den vackra modellenEmma Ostilly verkligen har fångat boybandstjärnans hjärta. Paret sågs gulla hejvilt under boybandet One Directions Australienturné. Både salivutbyte och hotellrumssmygande dokumenterades väl av professionella  paparazis.

 

Fansen upprörs

De mest engagerade fansen rasar över tilltaget. Rör inte min Harry, han är min, tycks många upprörda fans tänka. Detta efter att ha gått fullständigt bananas på stackars Emmas twittter. De hängivna fansen stormade, rasade och dundrade så pass mycket att Emma tvingades stänga ner sitt twitterkonto.

 

Skönlockigt huvud

Men när Harry konfronteras med romansryktet nekar han avmätt och skakar bara på sitt skönlockiga huvud.

— Hon är faktiskt en vän, jag föredrar att inte tala om det, säger han till brittiska Mirror.

 

Nöjesbladet lovar att återkomma i ämnet under morgondagen med en ny rapport från Harrys underbara liv.

 

-Aftonbladet

 



Postat av Anonym

asså det tycker jag är lite lågt av fansen.. :/ för om harry gillar henne så borde vi ju vara där för att stötta honom.

ja, de är klart att man blir lite/sur ledsen för alla vi vill ha honom.

jag säger inte att jag inte heller blev sur/ledsen, för de blev jag. men vi får hoppas att dom verkligen bara är vänner

#1Dfamily

Datum: 2012-04-26 | Tid: 08:02:46
Blogg: http://karens.devote.se
Postat av Erica

Vissa människor borde ta och växa upp! Visst att man kan tycka en person är snygg och önska att det kunde bli något tillsammans. Men inse fakta, chansen att få ihop det med någon så pass känd person är minimal. Så lägg av säger jag till alla. Låt Harry leva sitt liv. Han är ung, snygg och framgångsrik. Emma också för den delen. Bara för att fansens egna kärleksliv är så dåligt att de måste drömma om andra. Skaffa er en riktigt pojkvän och sluta förstör för Harry och de andra i 1D.



Självklart är inte detta riktat mot alla fans, men ni som skriker, svimmat och blir helt besatta, ni borde hitta något annat att fylla eran fritid med. Såklart kan man vara besatt på ett bra sätt. Men låt det inte gå till överdrift. Det är vad jag har att säga till alla besatta fans och jag står för det jag säger! :) tack och hej.

Datum: 2012-04-26 | Tid: 08:36:08
Blogg: http://tillhast.wordpress.com
Postat av Julia

Jag tycker också att fansen går lite för långt. Jag gillade faktiskt Emily från första början, tyckte hon verkade som en skön tjej. Det är ju Harrys liv trots allt. Men jag kan ändå förstå om fansen är lire rasande...

Datum: 2012-04-26 | Tid: 08:38:35
Blogg: http://jjuliaaa.blogg.se/
Postat av Anonym

MEN VAFAAAAAAAAAAN! Är det så in i helvette svårt att fatta!? Harry har ju bekräftat att de INTE dejtar! Ska vi inte ta och lita på honom istället för skitiga aftonbladet!? Shiiiiiit!!

Och ni (those shitty comments above me) De dejtar inte, och jag tänker fanemig inte läsa vad ni skrivit för det är för långt, HEJDÅ ALLA FINA DIRECTIONERS!

Datum: 2012-04-26 | Tid: 14:18:47
Postat av matilda

Så dåligt av fans att bli arga på honom. Och skriva så mycket hat till Emily att hon tar bort sitt Twitter-konto, det är respektlöst. Var istället glad för Harry! Om killarna är lyckliga, är jag lycklig.

Datum: 2012-04-26 | Tid: 15:51:44
Postat av sasani

hahah jag lovar att om n månad kommer de att vara tsm, lixom kolla på justin och selena de började med att selena kallade honom för hennes lillebror ( wierd ) och att de inte dejtade men kolla nu

Datum: 2012-04-26 | Tid: 18:30:40
Blogg: http://solav.blogg.se/
Postat av Emma

Hallå, Du där uppe!! Ta det lugnt! Visst, Harry har sagt att de bara är vänner, men jag håller med alla andra här: vi/fansen borde respektera att Harry har hittat någon som (som det verkar) han gillar och trivs med! Jag tycker att det är jätteroligt för våra killar att de faktiskt kan hitta kärlek, när man inte vet om folk gillar en för att man är känd eller om de ser mer än så. Jag tycker att vi ska stötta våra killar fullt ut! De ska inte behöva få dåligt samvete bara för att de hittar någon de gillar, och fansen blir avundsjuka! Det var riktigt lågt av alla de där att skriva massa skit på Emmas twitter!! Support our boys instead!!! ;D<3333

Datum: 2012-04-26 | Tid: 19:45:48
Postat av Anonym

har jag sagt något dåligt elr ? jag menar att han säger att det inte är något emellan de men han LJUGER ... no hate men jag har börjat tröttna på harry

Datum: 2012-04-26 | Tid: 20:12:19
Blogg: http://solav.blogg.se/
Postat av Emma

Ja, då ber jag om ursäkt, men asså jag blir så himla trött på fans som gör sånt här! Det är otroligt respektlöst! Hur tror dem att Harry mår nu? Är det konstigt att våra killar inte törs ha flickvän? Harry har ju sagt det själv: han törs inte ha flickvän för att han kanske skulle såra fansen. Det är sorgligt att dem ska behöva känna så, tycker jag! Undrar hur Harry känner sig nu, efter Twitter-grejen. Stackars honom, och Emma Ostilly!

Datum: 2012-04-26 | Tid: 20:43:52
Postat av Sara

Hahhaha jag kan seriöst inte sluta garva. Yeah, Emma och Harry har kramats, men de är friends. Dessutom är det här från aftonbladet, som även skrev att One Direction kom sjua i X-Factor, att alla var arton och att de låg med allvarliga skador på sjukhus efter krocken, you know what I talk about.

Datum: 2012-04-27 | Tid: 14:45:42
Postat av Bella.H

Men herregud, harru FÅR såklart dejta vem fan han vill men han kan väl ändå välja en snyggare brud nästa gång eller..? Emily ostilly är fan i mej den fulaste jävla modellen som jag någonsin sett!!!

Datum: 2012-04-27 | Tid: 18:20:59
Postat av sasani

hahah bella skojar du ? jag tror inte att du är finare .. emma ostilly borde vara victoria secret

Datum: 2012-04-27 | Tid: 20:07:28
Blogg: http://solav.blogg.se/
Postat av Moa

Men åhhh! Låt honom bara va! Snälla. Han är en vanlig männiksa.

Han måste få vara kär.

Datum: 2012-04-29 | Tid: 13:31:24
Blogg: http://onedirectionmoa.blogspot.com
Postat av Frida

Fansen borde vara glada för att Harry har hittat en tjej han gillar! Det är ju hans beslut!!!!

Datum: 2012-06-29 | Tid: 19:53:59

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?