Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Girlfriend Magazine!

2012-04-06

Tidigare lade jag upp en bild på en tidning som var helt dedikerad till One Direction och nu har jag snokat runt lite online och hittat några bilder. Girlfriend Magazine är en tidning från Australien så tyvärr tror jag inte att man kan köpa den här i Sverige så ni får nöja er med de har bilderna!:)



Här har de gjort lite fel, det ska självlart vara Niall, Zayn, Liam, Louis och Harry;)

     
       
   








Kevin nämns på framsidan!:D









Tyvärr så fanns det inte någon större version på killarnas fakta-bilder. Bilden hittades på olika bloggar online och tillhör inte mig.



Postat av Moi

Tidningen går att beställa här https://www.ibuytoday.com.au/shop/item/d06wca

men den är inte billig :S

Datum: 2012-04-07 | Tid: 00:31:00
Postat av Alexandra

Var är Zayn?

Datum: 2012-04-07 | Tid: 13:25:57
Postat av Rebecka

Men ÅH! Pappa kom hem från Australien i måndags -.-

Datum: 2012-04-08 | Tid: 00:25:06
Blogg: http://life.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?