Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

WMYB på radio överallt!

2011-09-17

Dom har börjat spela WMYB på flera radiokanaler nu, vilket är otroligt roligt!!
Fick höra idag att den har gått på mixmegapol flera gånger nu!

ååh jag kan inte vänta tills första gången jag sitter i en bil eller nått och så spelar dom den:')
Jag tror jag skulle dö av glädje!!
Bara det att veta att nästan hela sverige hör deras singel och snart kommer ALLA veta vilka dom är!:'D

Måste bara få säga att det är sjukt..
Har vart ett fan sen i början av våren, och jag och två kompisar startade bloggen 24 april.
Det fanns just då inga andra bloggar om killarna, och inte så jätte mycket fans!
Det är så sjukt kul att se svenska 1Dfamily, bloggen och killarna själva bli större och större!!
Blir jätte stol över dom bara jag tänker på det :')




Postat av Nora

Sjukt gulligt av dig att skriva så började få upp ögonen för dom i sommras pågrund av er blogg så tack för att ni finns! <3

Datum: 2011-09-17 | Tid: 19:06:39
Blogg: http://tigertassen.blogg.se/
Postat av erika

känner mig gammal här som har varit fan från vecka 4 ;)

Datum: 2011-09-17 | Tid: 19:18:13
Postat av erika

från x factor *

Datum: 2011-09-17 | Tid: 19:23:36
Postat av Elin

Bara jag som inte vill att dom ska bli mer känd i sverige än?rädd för att det kommer komma massor av nya fans till stockholm...;)

Datum: 2011-09-17 | Tid: 19:40:34
Postat av Molly :)

1D FOREVER <33

Datum: 2011-09-18 | Tid: 12:26:57
Blogg: http://www.mollyflash.wordpres.com
Postat av Molly :)

Håller med Elin, har också tänkt på et helt mycket, fast samtidigt visar vi killarna hur jäkla mycket vi älakar dom! <33

Datum: 2011-09-18 | Tid: 12:28:33
Blogg: http://www.mollyflash.wordpress.com

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?