Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Sydney Dalton

2011-09-29



Jag antar att du inte är den ända som undar vem den här Sydney Dalton är så jag tänker förklara ta det här i ett ganska långt inlägg som jag tycker att ni ska läsa också.. ;)

Sydney Dalton var en gång "a big, true and forever a belieber" ja, tills hon tröttna och gjorde en video när hon och hennes två kompisar river ner massa posters och hatar på Justin. Hon har fått MASSA hat av sjukt många beliebers och även andra.

Nu har hon bestämmt sig för att hon är en Directioner istället och jag antar att alla väntar på att hon ska göra samma sak mot dom som hon gjorde mot Justin.

Hon trendar just nu worldwide där beliebers och directioners går ihop istället för att hata mot varandra som det har vart på sista tiden..
Folk twittrar saker som "Directioners & Beliebers vs. Sydney Dalton !"
"sydney dalton, ARE YOU KIDDING ME? GO SIT IN THE CORNER no one wants you here"

Hon träffade iaf killarna igår och har skrivit massa om det och lagt ut bilder på hennes twitter o tumblr.
Klicka för↓
Hennes Twitter & Hennes Tumblr

Och DTF betyder 'Down To Fuck'... vilket det står på en skylt hon ger till Harry.



här är videon när hon träffar dom igår

 

videon när hon river ner posters på justin

 



Postat av mathilda styles

gaaahhh nej mina älskingar fall inte i fällan ses på söndag söötisar <3

Datum: 2011-09-29 | Tid: 20:58:27
Blogg: http://famousfun.blogg.se/
Postat av Ebba!

om hon nånsin gör så mot våra små pluttar dödar vi henne!



se yah to on sunday!<3

Datum: 2011-09-30 | Tid: 07:22:25

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?