Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Mcfly

2011-09-15

Gruppen McFly tycker att One Direction låt ‘WMYB’ påminner dom om deras låtar dom brukade spela förr och önskade att dom kunde ha haft den låten som en singel!

Trummisen i gruppen har till och med sagt: ”Dom är unga, precis som oss när vi började så det får mig att känna mig gammal. Men det är en komplimang till oss om folk tycker att det låter som tidigare McFly. - Jag önskar att vi hade deras singel till oss själva den är skön.

Sångaren Tom Fletcher höll med trummisen: ”Dom är ett gäng omtyckta killar och dom har allt för att kunna slå till stort. - Dom har spelat in en låt som jag har gjort för dem, jag hopas bara på att dom använder den.”


McFly - 5 Colours in her Hair



Postat av Jeanette

När kommer de till sverige igen?

Datum: 2011-11-27 | Tid: 17:42:17

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?