Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

500 armband

2011-09-30

Om ni inte redan visste, så kommer det att finnas hela 500 armband! Så det blir inte så jättemånga som inte får armband, eftersom 500 är rätt så mycket. Alla som kommer att köa o.s.v, vi ses på Söndag! :)



Postat av Anonym

Hej, jag undrade hur du fick reda på att det kommer att vara 500 armband på söndag? Tacksam för svar :)

Datum: 2011-09-30 | Tid: 21:50:19
Postat av Madeleine Kihlström

Hej tjejer! För det första vill jag säga att jag älskar eran blogg! Läser den varje dag :) Jag la till er som vänner på facebook, skulle vilja diskutera om det är något vi fans skulle kunna göra för 1D på söndag. Jag kommer också vara där, skulle vara kul :) Kramar

Datum: 2011-09-30 | Tid: 21:53:28
Blogg: http://madeleiiinekihlstrom.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?