Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

-"Jag kan aldrig se oss splitras"

2011-09-14

1D, som ser ut att slå nummer ett denna helg med deras debut singel ‘WMYB’ har avslöjat sina långsiktiga planer till Star- ”Jag kan aldrig se oss splitras, just nu kan jag inte ens se något som skulle kunna få oss att splitras” - Liam.





Så länge som bandet är upptagna med att jobba med deras debut album som har låtar skrivna av: Ed Sheeran och Tom Fletcher från McFly. Så har Harry något att säga:

”Vi kan inte säga så mkt om Ed’s låt, men låten är annorlunda än vad människor förväntar sig från oss.
”Ed är en riktig snäll kille och jag har blivit ganska bra kompis med han.” - Harry.

Fast Zayn gushade (omg) till Toms låt, ”Toms låt är super!- till alla som vi har spelat den till säger att det skulle kunna bli en singel.”

Niall lägger till: ”Vi visade varandra olika stilar på låtar - Jag har börjat gilla Jamie T tack vare Louis, bland annat.  För att alla vi har olika musiksmaker, Om alla vi 5 gillar en låt så måste det betyda något bra.”
-popdash


Postat av felicia

Hej ! Jag undrar om 1D kommer till sverige snart, jag har hört rykten om det men vet inte, evigt tacksam för svar !

Datum: 2011-09-14 | Tid: 18:50:13
Postat av Lollo

Hej jag tycker att Louis är super gullig i sina hängslen och har letat överallt efter en bild på bara honom när han har dom på sig.:P Tyvärr kan jag inte hitta ngn,tänkte att om ni har någon kan ni väll lägga upp den här?:) Eran blogg är bäst!:D

Datum: 2011-09-14 | Tid: 21:24:00

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?