Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn: ''Harry är min klippa''

2011-10-13

One Direction har fått spendera mycket tid med varandra under det senaste året. De har lärt känna varandra intimt, och finns där för känslomässigt stöd bör någon i bandet behöver lite hjälp under en mörk, tragisk tid. Men vem skulle de vända sig till om en sådan kris uppstod?

"Jag skulle vända mig till Zayn", säger Niall, utan ett ögonblicks tvekan.

"Nah, jag skulle vända mig till Harry", säger Liam.

"Jag skulle definitivt vända mig till Zayn!" lade Niall till igen. Bara ifall vi inte hörde det förut.

"I rättvisans namn, Harry. Han frågar alltid mig om jag är ok", erkänner Zayn.

"Han bara dyker upp och frågar "Är du okej kompis?".

"Är han min klippa? Ja."

Samtidigt verkade Harry att vara lite generad av allt beröm som slösats honom av Zayn, och försökte att få bort uppmärksamheten genom att ruffsa till Liams hår ganska kraftigt. Till protester av "Hey, sluta försöka förstöra mitt hår!" från Paynster. -onedirectiondaily.com.

Aww. Zarry Bromance!




Postat av Cilla

Larry Stylinson ska det ju vara :D



Datum: 2011-10-14 | Tid: 13:09:19

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?