Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Matt Cardle är inte arg trots allt!

2011-10-12




Matt som har sagt till en artikel förut att han tyckte att Simon var ”taskig” och att ”One Direction inte borde släppa sin singel” före hans singel.  
Har nu sagt till sugar hur allting egentligen är.

”Självklart så skulle dom släppa sin singel före mig” sa han till Metro,

”Vi alla visste det och det stör mig inte alls” fortsatte han.

”Jag blev felciterad av dom (Metro) - Jag är verkligen glad för killarnas skull.”

-sugarscape

Tänkte väl, skulle nog aldrig tro att Matt skulle säga att han var arg på killarna på grund av en sån sak..  :)


Postat av Anonym

hahahh omg har aldrig sett den bilden! Söt :)

Datum: 2011-10-12 | Tid: 23:26:38

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?