Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Louis systrar!

2011-10-30

Vi fick en fråga i bloggsvar om Louis systrar, så tänkte att det kanske var fler som undrade så svarar i ett inlägg!



Louis systar heter Lottie(12), Felicity(10), Phoebe och Daisy(6) (Phoebe och Daisy är tvillingar).
dock så tror jag att de siffrorna är rätt gamla så dom kanske är ett år äldre nu, alltså att Lottie är 13 osv.



Hahah, gammal bild som ni ser, men det är tvillingarna som sitter i deras knän då, sen den blonda är Lottie och brunetten är Felicity :)

Här är lite mer bilder på dom med/utan Louis:

Lottie:





^den bilden la vi ju upp förut, den är bara ca. en vecka gammal :)

Sen Felicity hittade jag ingen bild med Louis men det här är en bild på henne i alla fall:



Phoebe och Daisy:












Postat av Johanna :>>>>>>>>>>>.

fan vad jag hade varit kär i min storebror om jag hade vatt nån av dom :').

Datum: 2011-10-30 | Tid: 10:27:11
Blogg: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av eve

vad söta alla är! asså jag hållet med Johanna! Jag skulle vara kär i honom om han var min storebror! Så snygg!!!! LOUIS BLI MIN MAN! :) (L)(L)

Datum: 2011-10-30 | Tid: 10:59:49
Blogg: http://thebestdaysofeve.blogg.se/
Postat av Nora

Såg detta på tumblr:

The boys heights



Louis - 5’9” (175cm)



Niall - 5’7” (171cm)



Harry -5’10” (178cm)



Zayn - 5’9” (175cm)



Liam - 5’10” (178cm)

Datum: 2011-10-30 | Tid: 12:22:54
Blogg: http://tigertassen.blogg.se/
Postat av Liv

Naaw vad gulligt!!! Bästa bloggen!!!!!!!! Hur många är det som driver bloggen? och har ni twitter, blogg, facebook osv? Jag är en ny läsare heheheheh :D

Datum: 2011-10-30 | Tid: 14:40:47
Postat av Anonym

Bara så ni vet, Lottie fyllde 13 i augusti! :)

Datum: 2011-10-31 | Tid: 00:18:52

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?