Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

LIAM IS BETTERER

2011-10-23

ZAYN IS PERFECT trendade förut idag, som ni ser på inlägget under.
Beliebers fick då JUSTIN IS MORE PERFECT att trenda.
Nu trendar också LIAM IS BETTERER.

Jag är en belieber men bara för de håller jag ju inte på och säger emot när det är en annan trend om någon annan.
Zayn är perfekt, kan inte dom omogna ******** bara sluta hålla på seriöst orkar inte -.-

TWITTER DRAMA






Postat av Amina

Är oxå en belieber och jag håller verkligen med dig! :)

Datum: 2011-10-23 | Tid: 12:26:46
Postat av Alva

jag blev så arg när jag var inne på twitter!

Datum: 2011-10-23 | Tid: 12:38:21
Blogg: http://onedaystory.blogg.se/
Postat av ebba

det är ju inte direkt bara beliebers som håller på, just sayin

Datum: 2011-10-23 | Tid: 13:59:23
Blogg: http://twitter.com/ibieberjieber
Postat av me

beliebers är bättre..

Datum: 2011-10-23 | Tid: 19:29:13
Postat av Anonym

Jag var en belieber tills jag kom på att alla beliebers är dumma och elaka-.- directioners har respekt och är snälla :) Nu är jag bara ett bieber fan och en ultimate directioner :D

Datum: 2011-10-23 | Tid: 20:24:39

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?