Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1D och Lady Gaga på X Factor?

2011-10-31

Det går rykten om att killarna ska uppträda på X Factor den 13 November, samt att Lady Gaga skulle göra det! Det är än så länge bara rykten, men vi märker nog snart hur det ligger till :)

Hur som helst så vore det ju lite kul om det vore sant!!





Postat av sanna

Dem ska det, dem har ju till och med skrivit det på twitter! :P

Datum: 2011-10-31 | Tid: 19:32:44
Blogg: http://whereweare.webblogg.se/
Postat av Anonym

Vet ni något mer om den ROLIGA nyheten med Sony music Sweden? :)

Datum: 2011-10-31 | Tid: 20:27:58
Postat av Anonym

Det undrar jag också. Vad hände med den härliga nyheten? ;)

Datum: 2011-10-31 | Tid: 21:24:00
Postat av Anonym

Åh! Vad kul om sdom ska va med =)



Vet nån vilken tid eller så???

Datum: 2011-10-31 | Tid: 22:47:13
Postat av Åsa

hej, jag gillar er blogg super mycket och så, men ni måste börja uppdatera mer! jag förstår att det kan vara lite svårt, men ni kanske kan ta in mer gästbloggare i så fall? :) för jag vet massa grejor som jag ser själv på twitter, facebook som ni inte skriver om, så då vet man aldrig rikigt om man ni liksom har skrivit allt om pojkarna, så man måste kolal massa själv ibland, vilket man kan göra men ja, vill ni bli än ännu bättre blogg så kan ni ju i alla fall tänka på det.

annars, tack för en super bra blogg! :)

Datum: 2011-10-31 | Tid: 22:54:52
Postat av Veronica

Hej! dom ska uppträda den 12/13 november med Lady Gaga..inte som att sjunga duett men på samma scen samma kväll eller helg! :) Jag tycker det ska bli så roligt!! En fråga bara: När One Direction var i New York, träffades Harry och Madison då? För ni sa ju att dom skulle träffas när han kom till U.S.A igen, eller var det L.A ? :) Tack på förhand och tack för att ni skrivet en så himmla bra blogg...skule inte klarat mig annars! :)

Datum: 2011-11-01 | Tid: 09:00:49
Postat av Julia

Hej, snälla kan någon svara på mina frågor?

Skulle blin jättetacksam =) okej...



1. Går x-factor på Tv i Sverige? I så fall..



2. Vilken Kanal?

3. Vilken tid?



Tack på förhand och tack för en superbra blogg

Datum: 2011-11-06 | Tid: 14:01:20
Postat av Anonym

Hej, snälla kan någon svara på mina frågor?

Skulle blin jättetacksam =) okej...



1. Går x-factor på Tv i Sverige? I så fall..



2. Vilken Kanal?

3. Vilken tid?



Tack på förhand och tack för en superbra blogg

Datum: 2011-11-10 | Tid: 16:59:33
Postat av Anonym

x-factor är ju denna söndagen då,

skulle vara jättetacksam om ni kunde göra ett nytt inlägg nu,

om ni vet vilken kanal och tid

Datum: 2011-11-10 | Tid: 17:02:21
Postat av Ämmet

LÄNGTAAAAAAR! =) mÅSTE OCKSÅ FÅ MER INFO

Datum: 2011-11-10 | Tid: 17:03:53
Postat av Anonym

vet att det inte är förens på söndag, men jag smälter bra jag tänker på det!=)



Tack för världens bästa blogg

Datum: 2011-11-10 | Tid: 17:07:07
Postat av svar på kommentar

HEJ ALLA FANS DÄR UTE!

----------------------

Jag läste en tv-tidning idag och om jag har fattat allt rätt så ligger det till så här inför söndag.



Jo, X-factor går på tv i Sverige nu på söndag 13/11

På den rätt så nya kanalen som kanske tyvärr inte alla har :( Men hoppas verkligen det! Nämligen TV11



Oväntat går det inte på kvällen, som jag trodde då, utan klockan 14.05 på eftermiddagen!

Själv ska jag nog bänka mig framför TV:n Lite innan 14.00 då, så att man är förberedd =)



Hoppas nu att alla svenska fans har möjligheten att se på detta nu. Och jag hoppas att jag har sett och hört rätt, annars ursäktar jag på förhand.



HA DET BÄST NU! MVH/ Anonymt fans

Datum: 2011-11-12 | Tid: 21:23:11
Postat av Anonym

HEJ ALLA FANS DÄR UTE!

----------------------

Jag läste en tv-tidning idag och om jag har fattat allt rätt så ligger det till så här inför söndag.



Jo, X-factor går på tv i Sverige nu på söndag 13/11

På den rätt så nya kanalen som kanske tyvärr inte alla har :( Men hoppas verkligen det! Nämligen TV11



Oväntat går det inte på kvällen, som jag trodde då, utan klockan 14.05 på eftermiddagen!

Själv ska jag nog bänka mig framför TV:n Lite innan 14.00 då, så att man är förberedd =)



Hoppas nu att alla svenska fans har möjligheten att se på detta nu. Och jag hoppas att jag har sett och hört rätt, annars ursäktar jag på förhand.



HA DET BÄST NU! MVH/ Anonymt fans

Datum: 2011-11-12 | Tid: 21:25:01

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?