Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn : Jag tycker Justin är söt!

2011-11-10

Det finns massor av vackra killar i pop världen just nu, så det är bara naturligt att de märker varandra, som One directions Zayn Malik gjort med Justin Bieber *Höjer ögonbrynen* ;)
We Love Pop Magazine frågade killarna som är snyggast, dem eller Bieber och Zayn hade följande att säga:

"Jag tycker att Justin är söt ut, men det skulle vara lite oförskämd och lite ognorant för mig att säga "mig"."



via sugarscape




Postat av Moa

Ja jag tycker också att Justin är söt ;D

Datum: 2011-11-10 | Tid: 23:47:10
Postat av sara

bra blogg, men assååå skicka inte in texterna i google translate utan översätt dom riktigt, själva. fattar ingenting när google översätter.

Datum: 2011-11-11 | Tid: 20:14:36

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?