Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

'very, very, very soon'

2011-11-15

Jag tror ni lika väl som jag hörde i videon ifrån när killarna signerar 'up all night' att killarna pratade om att komma till sverige igen. VERY VERY VERY SOON! :D Vilken lycka som spred sig i kroppen när jag hörde det!
- Här kan ni se när dem säger det! :)
Hoppas verkligen det blir snart, så dem kan sprida lite värme i detta kalla vädret vi har! ;)
Föresten, tack för alla fina kommentarer! Ni är så gulliga.




Postat av Emma

ÄNTLIGEN!! Har velat se dom när dom har varit här men min mamma blev diagnostiserad med cancer så jag har varken haft tid eller råd, har velat varit hos henne utifall hon inte skulle klara sig..



Älskar när Niall säger "vi älskar dig" ♥

Datum: 2011-11-15 | Tid: 17:50:25
Blogg: http://shcmebla.blogspot.com
Postat av johanna

Jag fick känslan av att dom vet ngt som inte vi vet (angående ett sverige besök) när de sa det ;)

Datum: 2011-11-15 | Tid: 18:13:40
Postat av Nellie

Åh hoppas verkligen att dom kommer hit.. önskar att dom gjorde en sverige turné och kom till umeå eller liknande. det är så trist här uppe! skulle vara grymt om dom kom!

Datum: 2011-11-15 | Tid: 18:13:42
Blogg: http://lindgrensfoton.blogg.se/
Postat av michelle

vet ni vart i london killarna bor?:D

ja tänkte att de bor i närheten av milkshake city som ligger på friern barnet enligt deras twitter. friern barnet ligger i området muswell hill så jag antar att de bor där ngnstans:D vet ni om det stämmer?:)

Datum: 2011-11-15 | Tid: 19:01:57
Postat av Johanna :)

Åhh, hoppas att dom verkligen kommer ''very very soon'' som dom säger, längtar! :DDDDDDD

Datum: 2011-11-16 | Tid: 16:58:21
Blogg: http://johannnaekman.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?