Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

OM LOUIS TOMLEGENDSON :)

2011-11-14

För er som bott på en annan planet, Harry Styles och Xtra factor presentatör Caroline Flack, sågs kyssas för inte så länge sedan.


Caroline Falck och Harry styles skulle behöva möta varandra framför kameran, där med ingenstans att gömma sig. Vad mer Louis Tomlinson gick med på att göra ett uppdrag, uppmanad av alla one directions fan. Han skulle göra det så Pinsamt som möjligt.

Uppdraget lyckat.  Louis Tomlegendson! Åtminstone är namnet en trend på twitter efter gårdagens onda ståhej!

De mest pinsamma stunderna:

Olly Murs: Tack Harry för blommor och jag fick en puss (vänder sig till Caroline med en high five) SNAP!
Caroline: Snap.
Caroline: Hur är det att vara tillbaka på X Factor?
Harry: Det är fint, bara gå ner korridorerna, det är skönt.
Louis: Jag tror han är ganska nervös omkring dig.
Caroline: Du är en Kitty fan var du sorgligt att se henne gå?
Harry (som knappt kan se rakt på henne): Erm, jag vet inte, känns det verkligen oförutsägbar i detta skede av tävlingen.
Olly: Du gillar det "över" kategorin eller hur?
Harry: Ja jag gör ... Jag gillar overs.
Olly: Harry, vilken tjej gillar du mest?
Louis (direkt): Caroline.
Olly Murs: Tack Harry för blommor och jag fick en puss (vänder sig till Caroline med en high five) SNAP!
Caroline: Snap.
Caroline: Hur är det att vara tillbaka på X Factor?
Harry: Det är fint, bara gå ner korridorerna, det är skönt.
Louis: Jag tror han är ganska nervös omkring dig.

Caroline: Du är en Kitty fan var du sorgligt att se henne gå?
Harry (som knappt kan se rakt på henne): Erm, jag vet inte, känns det verkligen oförutsägbar i detta skede av tävlingen.
Olly: Du gillar det "över" kategorin eller hur?
Harry: Ja jag gör ... Jag gillar overs.
Olly: Harry, vilken tjej gillar du mest?
Louis (direkt): Caroline.

Harry: Kanske inom de närmaste veckorna kommer han att slå upp det lite och kanske får vi se en annan sida av honom (leende, ser obekväma) ... Jag kan inte säga någonting.
Louis: Du är bara riktigt nervös är du inte Harry?

Harry * allmänna hosta *.

Harry: De bör se bara till att de arbetar hårt (något är på gång kan vi inte se men Harry är väldigt distraherad) du vet att jag tror att många människor kanske vill ta en paus ... seriöst man? (Till Louis)
Louis: Du är bara så störande mannen allt du säger är som ...

- via sugarscape

Update: Några av er hade missat att jag lagt upp intervjuven tidigare idag. Men slänger upp den en gång till då, fast i det här inlägget ;)






Postat av Jennie

haha, klockrent!

Datum: 2011-11-14 | Tid: 19:47:00
Postat av amanda

Hahaha!

Finns det någon video på youtube med det? Jag hittar det inte :(

Datum: 2011-11-14 | Tid: 20:00:46
Postat av Isamar

AHHAHAHAa här är videon på intervjun du måste posta upp den asso man får inte missa. MAn ser spänningen mellan de och hur louis försöker göra den värre asso sjukt kuul! http://www.youtube.com/watch?v=ZCSS5xe_7mw

Datum: 2011-11-14 | Tid: 20:01:28
Blogg: http://Isoolicious.tumblr.com
Postat av eve

hahahaha <3<3

Datum: 2011-11-14 | Tid: 20:04:08
Blogg: http://thebestdaysofeve.blogg.se/
Postat av Anonym

kanske inte ska ta direkt från translate? Man fattar typ ingenting... haha

Datum: 2011-11-14 | Tid: 20:13:37
Postat av Styles

Hahahaha bäst asso! Älskade Louis ;)

Datum: 2011-11-14 | Tid: 20:20:34
Postat av Anonym

BÄST! HAHAHA

Datum: 2011-11-14 | Tid: 21:05:19
Postat av Anonym

vilka tider säger dom allt? :)

Datum: 2011-11-14 | Tid: 21:46:52
Postat av mella

HAHA :D

Datum: 2011-11-15 | Tid: 16:10:31
Blogg: http://http:/cutemella.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?