Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ni har väl inte missat?

2011-11-04

http://www.onedirectionstore.com/
Där kan man köpa massa 1D - saker som Hoodies, muggar osv!! :D klicka på länken och titta själva!

Här har ni lite saker som finns att köpa där! Visst är dem helt underbara! :D

One Direction: One Direction Group Tote BagOne Direction: One Direction Pendant
One Direction: One Direction MugOne Direction: One Direction Group Photo White T-Shirt



Postat av Johanna

Men hur ska man betala om de är i pund? ;s

Datum: 2011-11-04 | Tid: 14:28:34
Blogg: http://odstory.blogg.se/
Postat av janara

hej!

jag undrar om man kan köpa en tröja där det bara står: I <3 zayn malik, kan man köpa en sånn här i sverige? isåfall vart?

tack

Datum: 2011-11-05 | Tid: 18:46:28
Postat av Maya

Snälla svara på den här frågan; hur ska jag veta hur mycket jag ska betala, och hur ska jag göra?

Datum: 2012-01-25 | Tid: 21:24:20
Postat av elenor

men hur ska man betala om det är dollar? kan man inte ändra till kr? snälla ett svar?

Datum: 2012-05-18 | Tid: 18:05:16

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?