Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Jamming in the studio!

2011-11-24

Bild killarna nyss la upp på FB :) Sötisar!


Postat av -

HIttade nyss en hat-tumblr om killarna. Jag vill inte ens länka den. Jag skrev ett argt meddelande, men jag kommer aldrig kolla in där igen. Vi ska bara ignonera sånt, vem fan gör sånt? vem har ett sånt jävla liv att de sitter och skriver SKIT om killarna? Jag vet att de tycker att de är kul att såra oss och killarna, därför ska vi bara ignonera det. Fuck them.

Datum: 2011-11-24 | Tid: 22:41:55
Postat av Emily

håller verkligen med kommentaren ovanför!!

så jävla respektslöst asså!!

Datum: 2011-11-24 | Tid: 22:44:15
Postat av Sanna

I agree!!! Söta var de i alla fall i studion :D

Kolla vår novell blogg om snyggingarna:

http://directionersnovell.blogg.se/

Datum: 2011-11-26 | Tid: 15:52:37
Blogg: http://directionersnovell.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?