Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry: "I'd pose naked for £100"

2011-11-10

Ska vi sätta upp en insamlingspott?

Harry Styles har aldrig varit blyg med att erkänna att han älskar att vara naken, han säger att det får honom att "känna sig fri". Det visade sig att han skulle glädjeligen vara naken inför resten av världen också, för bara en liten avgift.



"Jag skulle göra det för typ 100 pund?" Sa han till We Love Pop magazine.

"Våran stylist vill att jag ska göra en fotografering i en mankini. Jag skulle ställa upp på det."

Louis Tomlinson verkade inte fullt så angelägen, då han menade att "Om alla har sett den, vad har du då kvar att överaska folk med?"

Sant.

"Kanske om det var för välgörenhet och så länge som det var på ett komiskt sätt," La Niall till.
"Jag skulle aldrig kunna ta mig själv seriöst, haha."

via sugarscape.



Postat av sabina

haha man borde verkligen samla pengarna och sen se om han håller vad han säger x)

Datum: 2011-11-10 | Tid: 21:40:04
Blogg: http://kailens.blogg.se/
Postat av Anna

bra ide där med insamlingen!

Datum: 2011-11-10 | Tid: 23:07:40
Postat av mella

haha!

Datum: 2011-11-11 | Tid: 14:06:27
Blogg: http://http:/cutemella.blogg.se
Postat av Mikaela

Hejsan! Bloggen är grym! Och bra förslag om insamlingen ;) jag tänkte höra ifall någon vet hur man kan kanske få tag på one direction? :) kram

Datum: 2011-11-11 | Tid: 19:00:34

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?