Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Dance Battle på Alan Carr show!

2011-11-28

Haha! ;) Ifrån kvällens avsnitt!


Datum: 27/11 - 2011


Postat av Looolloo

Om att Niall Horan dejtar:

hahah!! Lite kul, för jag har tänkt skriva till er förr att niall dejtar.

För detta kommer låta jätte konstigt och typ som att jag är ett random fan som vill skapa ett cp ryckte men det är sant att Niall Horan dejtar för mina kusiner bor i london och den ena går på samma skola som henne som dejtar han?!:D Sjäälv tycker jag det är as coolt. För jag snackade men dom i kanske slutet av oktober och då sa hon att hon hade varit på dejt med han på frdagen (vi pratade på en lördag) och dem vet inte med dom kanske tillsammans dom visste inte riktig. jag kan ju kolla med dom om det stämmer att dom är tillsammas.

Haha kanske låter jätte dumt detta med det är sant att han dejtar. Och om ni undrar nått är det bara att fråga :)

Kraam, och juste ni kanske inte behöver gå ut med att jag skrev detta....om ingen ser denna kommentaren eller nått. xx

Datum: 2011-11-28 | Tid: 21:00:07
Blogg: http://onedirectiontwodreams.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?