Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ang. Beställa 'up all night'

2011-11-15

Okej det har kommit några kommentarer och funderingar på hur man beställer, om man ska boka eller köpa osv.
Så jag ska göra det lätt. Jag ska visa er hur ni gör, för er som fortfarande inte riktigt förstått :)


1. Det första ni gör är att gå in på den här länken: http://cdon.se/musik/one_direction/up_all_night_(signerad_%2b_fraktfri_leverans)-16989182
Sedan klickar ni på 'BOKA' iconen som ni ser här ovanför!
2. När ni klickat på 'BOKA' så läggs albumet till i eran varukorg, som öppnas upp här brevid, (ni ser bilden) Längst ner på den gularutan som är varukorgen finns det en icon 'TILL KASSAN' Den klickar ni på för att komma till kassan och betalningen! :)
3. Så nu har ni kommit till kassan, nu ska ni ange era personliga uppgifter (eller föreldrars, målsman osv.)Ni välja på vilket sätt ni vill betala.. Ja ni ser ju! :) Sedan trycker ni på Slutför köp. Efter det så kommer erat ordernummer upp. :) Sen är det bara ta erat ordernnummer och anmäla er till 'the ultimate swedish fan' för att vara med och tävla!
www.onedirection.se - Lycka till! :D




Vi ska få den till nummer 1!








Postat av linn

men var anmäler man sig till "the ultimate swedish fan", asså var skickar man in sitt bokningsnummer? snälla behöver svar :)

Datum: 2011-11-15 | Tid: 20:21:14
Postat av Anna

Har köpt den är så nöjd

LÄNGTAR!!!!!

xx

Datum: 2011-11-15 | Tid: 20:38:03
Postat av Nelly

Var anmäler man till ultimata swedish fan, jag har inte gjort det!!!! Uppskattar svar jätte mycket!!!

Datum: 2011-11-15 | Tid: 21:35:53
Postat av Alice

till linn: Man amnäler sig på www.onedirection.se och du får ditt bokningsnummer på mail och det skriver du in på www.onedirection.se.

Rätta mig om jag har fel!

Datum: 2011-11-16 | Tid: 07:33:57
Postat av Alice

Hej! Snälla svara på min fråga! Kan man tävla med samma bokningsnummer men en annan anledning till arför man är The Ultimate Swedish Fan många gånger?

Datum: 2011-11-16 | Tid: 07:36:04
Postat av Felizia

Hej! De skulle vara jätte gulligt om ni kunde svara på min fråga! Tror ni man kan muta dom som håller tävlingen satt man vinner? Tack på förhand! :D

Datum: 2011-11-16 | Tid: 14:21:49
Blogg: http://fjjjortizztown.myshowroom.se
Postat av amanda

var skriver man in bokningsnumret på onedirection.se då??

Datum: 2011-11-16 | Tid: 16:38:52
Postat av Jonna

om man beställde den.. men inte tog ordernummret finns de så man kan se de på skivan eller paketet som är med? Hoppas på det iallafall:( annars blir jag depp

Datum: 2011-11-16 | Tid: 17:13:14
Postat av Anonym

Åh... :'( Min pappa stängde ned sidan sen när han köpt den till mig. Finns det inget annat sätt att se ordernummert? :( </3 Snälla Ber om hjälp! :|

Datum: 2011-11-16 | Tid: 19:26:10
Postat av xx

NU är det bara till å vänta ^^

Datum: 2011-11-19 | Tid: 13:32:43
Postat av Anonym

Beställt skivan nu, och jag skrev ner ordernummret, men jag hade nog inte behövt det, eftersom man fick ett mail sen, och där stod ju all information,

Ordernummer, datum, kostnad osv.

Datum: 2011-11-19 | Tid: 13:34:46

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?