Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

- harry styles is only human.

2011-11-24

de gör riktigt ont i mig att se sånt här.. sjukt hur folk kan göra så





Postat av Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=hAMkJU7DJfA

värd att lägga ut :)

Datum: 2011-11-24 | Tid: 23:21:02
Postat av :O

OMG?!?

Alltså man får tycka vad man vill men ofta man lägger upp en video med nått sånt på?!?

Sjuukkttt..

Harry is amazing..

Datum: 2011-11-24 | Tid: 23:30:40
Postat av -

jag kan knappt kolla på videon, för det första att över huvudtaget se Harry gråta, och sen anledningen.. dem som skriver det där måste ha något jävla fel (förlåt för språket, men är så pissed off just nu), han har känslor, dem skulle nog inte kunna klara av det bättre än vad han gjorde. Jag är iallafall stolt över honom!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 00:02:51
Postat av Anonym

Asså snälla ta bara bort det här klippet. Om denna blir populär och sprids så kommer han se det till slut och det kommer bara göra honom ledsen. Han kanske inte har sett dem där kommentarerna. Han sa ju själv att han tar åt sig av det negativa mer än det positiva så han kommer nog inte kunna se det här klippet som "im only human" Jag har redan stött på den här på 3 olika väger ikväll, och det säger ganska mycket. X

Datum: 2011-11-25 | Tid: 00:21:40
Postat av Pissed off! :@

Bilderna är tagna från www.noerection.tumblr.com/ :(

Jag började gråta när jag såg den här videon och hemsidan. Så jävla lågt av folk att skriva sånt bullshit. Alla behöver inte gilla dem, men bara för att man inte gör det så betyder det inte att man kan gå runt och skriva att han fejkade sina tårar.

Jag är så jävla stålt över Harry och att se videon fick mig att inse vilka hemska människor som finns.

Datum: 2011-11-25 | Tid: 00:25:37
Postat av Lebanezza

Haha så sööta, hur gamla e dom`?

Datum: 2011-11-25 | Tid: 00:31:26
Blogg: http://lebanezza.blogg.se/
Postat av Lebanezza

Haha så sööta, hur gamla e dom`?

Datum: 2011-11-25 | Tid: 00:31:26
Blogg: http://lebanezza.blogg.se/
Postat av ...

asså så sjuka människor som har gjort den här videon! han grät inte fake tears, han grät på riktigt det ser man ju! ta bort videon så den inte börjar spridas ännu mer , I LOVE HARRY<3

Datum: 2011-11-25 | Tid: 06:51:22
Postat av Anonym

Håller med föregående talare. Om den här videon sprids kommer Harry få tag på den och det vill jag personligen inte. Tror jag talar för alla oss directioners när jag säger att jag vill skydda honom från sån här skit så mycket jag kan, särskilt efter att ha sett hur han mår av det. Det är så vidrigt att vissa människor inte har något hjärta. Sorgligt.

Datum: 2011-11-25 | Tid: 07:30:29
Postat av Johanna

Jag är typ inget hysteriskt fan men det här fick mig att gråta...

Datum: 2011-11-25 | Tid: 07:59:06
Postat av Ebba

Hur fan kan man göra nåt sånt?? Så himla lågt av folk att gör så! Dom frå hata honom om dom vill men dom behöver inte visa det såhär. Vissa människor är hämska!!



Harry Styles we love you forever and Ever!!!<3

Datum: 2011-11-25 | Tid: 09:27:26
Postat av Julia

Håller med. Folk kan vara så rena svin ibland asså :(

Datum: 2011-11-25 | Tid: 09:35:18
Postat av Bella

Gud va folk kan vara idioter. Och då någon säger att dem hatar en kändis så undrar man ju bara "Va f*n har han/hon gjort åt dig?" Dem uppfyllde ju bara sina högsta drömmar och får skit för det! Det e ju sjukt!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 10:45:37
Postat av louise

gör lika ont varje gång jag ser det här klippet! Starkas Harry! Han förkännar verkligen inte allt det där skitet!

ÄLSKAR HONOM! <3

Datum: 2011-11-25 | Tid: 11:08:48
Postat av hanna

Harry är underbar på alla sätt och det är där problemet ligger hos folk. Vissa människor kan inte visa medlidande och förstå att andra mår dåligt av det. Hur kul skulle det varit för dem om hela One Direction familjen skulle gjort ett hatklipp om de? Inte speciellt kul.

Om vi alla är starka tillsammans kan vi göra så att Harry mår bättre. För vi älskar verkligen honom och alla killarna!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 11:09:45
Postat av Anonym

Harry, jag älskar dig <3 de är skit de andra skriver till dig , de är bara avundsjuka att du är då fucking amaZing!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 12:18:57
Postat av Anonym

Hur kan man skriva sånt!? alltså jag kunde knappt se den för att den är så sorglig.

HARRY IN MY <3

Datum: 2011-11-25 | Tid: 12:25:22
Postat av josse

jag började också gråta när jag såg den, stackars Harry<3

Datum: 2011-11-25 | Tid: 15:34:16
Postat av Anonym

HERREGUUD ASSO BLIR SÅ JÄVLA ARG PÅ PERSONER SOM SKRIVER SÅ FULT OM HONOM, HAN GRÄT OCH DET VAR ÄKTA SLUTA VARA SÅ JÄVLA TASKIGA! HAN ÄR HELT OTROLIG OCH SOM SAGT BARA MÄNSKLIG love harry!!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 16:29:09
Postat av mandy

först och främst blir jag tårögd, och berörd av det harry säger, och tycker så synd om honom. men sen, att folk får för sig att det är fake?! dessa "fans" vet nog inget om bandet, för mer jordnära killar än one direction får man leta efter! han skulle ALDRIG "fakegråta" för publicitet... hur lågt kan man sjunka, det är ju sjukt vad folk är dumma i huvudet. i love you haz! <3

Datum: 2011-11-25 | Tid: 17:02:39
Postat av isabelle

hur kan man lägg upp en sån här video Harry är amazing och det tror ja dom flesta tycker för han sjunger sjukt bra han är sjukt söt snygg allt han är perfekt !! <3

Datum: 2011-11-25 | Tid: 17:29:06
Postat av Anonym

shit asså! Idioter som ens lägger ner tid på att göra en sådan video! Okej att han var dålig under uppträdandet och att han fick kritik men de får man alltid, hur bra man än är... Men ofta han skulle fejkgråta för att få uppmärksamhet?! Snarare den som gjort videon som vill ha uppmärksamhet!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 18:07:48
Postat av Anonym

Den här videon gör mig lika tårögd varje gång!

Men jag tror inte (som ovanstående kommentarer) att det är en "hater" som har gjort denna video för att vi hur "dålig" Harry är. Det är ju en directioner som vill visa haters att dem verkligen har gjort illa Harry och att han är "only human".



Man märker ju det eftersom dem satt in Harry i mellan dem elaka kommentarerna för att han ska få försvara sig själv, sen har dem ju låten "flowers for a ghost" i bakrunden.

Jag tycker det är BRA att dem gör såna här videos, för då visar man Haters vad dem orsakat och att dem faktiskt har sårat en människa. Och någon som har sårat en människa går ju aldrig skuldfri. Eller känner inte ni någon skuld när ni gjort någon illa? #randomquestion

Datum: 2011-11-25 | Tid: 18:58:49
Postat av mella

Harry förkänar f*n inte sånt här skit! JAG ÄLSKAR DIG HARRY!♥

Datum: 2011-11-25 | Tid: 19:50:41
Blogg: http://http:/cutemella.blogg.se
Postat av Tina

Att man gör en sådan video? Det var väldigt modigt av Harry att berätta, och visa vhur han känner. Det gör honom varken fake, dålig person eller något annat. Han är bara människa, på ett anant sätt än vad "hon/han" menar. Han blir också sårad, som alla andra människor gör. Harry är en otrolig människa, det säger jag inte bara som ett fan. Han är bara fantastisk.

Datum: 2011-11-25 | Tid: 21:55:28
Postat av Nathalie

nä gud, hur kan man ens göra så?! Det är helt sjukt!

Håller helt med Anonym här ovan för, det är ju en directioner som har gjort videon för att stöta Harry och visa att vi är starkare än haters!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 21:58:37
Postat av Anonym

gåter! hur fan kan folk göra så!! älskar verkligen herry och jag kan inte sluta gråta!!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 22:23:30
Postat av J O H A N N A

Shit vad ont det gör att se sådant där, vad är det för fel på människor?!

Datum: 2011-11-25 | Tid: 22:51:43
Blogg: http://jhulting.blogg.se/
Postat av ida

man blir verkligen ledsen när man kollar på sånt här. folk förstår inte att Harry e en vanlig människa! jag hade börjat storböla om det hade hänt mig !

Datum: 2011-11-26 | Tid: 10:39:34
Postat av Johanna :>>>>>>>>>>>.

Harry Styles.

You're perfect, just the way you are. You shouldn't care about the people who don't know the fuck about you. You know what's right, and you know what's wrong.

You shouldn't care about the people who are rude, 'cause they're attention whores. Fuck them.

You're so strong Harry! Don't let them break you down. You have a beatiful family, and you have 4 best friends, who's always by your side! Keep what's real, and throw away the fake ones.

I'm not telling this, because i'm a fan, i'm telling you this because, we, The Fans, count you as one in our family! We will always be by your side.

Harry Styles, you are, and will forever be, my Hero! <3.

Datum: 2011-11-26 | Tid: 14:34:35
Blogg: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av Ellie

Jag håller med dig Johanna :)Fint skrivet ;)

Datum: 2011-11-28 | Tid: 19:14:53
Postat av Mikaela

Kan inte förstå hur sjuka folk kan vara...! Blir så himla rörd såfort jag ser den här videon. Harry förtjänar inte det här, han är en bra människa som försöker göra sitt bästa <3 Dina sanna fans finns alltid vid din sida Harry, vi älskar dig!! <3

Datum: 2011-12-21 | Tid: 00:13:28
Postat av katjaa

Åh, gråter varje gång jag ser det här!

Be strong Harry ♥

Datum: 2011-12-30 | Tid: 21:58:35
Blogg: http://livetenligtkatja.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?