Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Vem är roligast i One Direction?

2011-05-17

One Direction ställde frågan via twitter och facebook, vem är roligast i 1D?



Länken tar er till deras FB-sida och där kan man svara via facebooks nya 'frågfunktion' vem man tycker är roligast :)

Klicka på bilden nedan för att komma till deras fb och rösta! :D



Ni får gärna kommentera vad ni tycker också! :D


Postat av mimmy

Hej på er! :D

Jag undrar bara om ni tar in nya bloggare till er blogg? Har själv en 1D-blogg och jag älskar att blogga om dem (http://onedirectioninfection.blogg.se) men er är betydligt bättre än min så jag liksom tycker att det är onödigt för mig att blogga på min eftersom att den uppdateras segare än er m.m. Haha, hoppas ni fattar och jag förstår verkligen om ni inte tar in nån :)

Datum: 2011-05-17 | Tid: 17:55:46
Blogg: http://fashionbymimmy.blogg.se/
Postat av Tiffany

Jag träffade One Direction idag!!!!!

Ni kan kolla min blogg för att läsa min upplevelse haha :) Pussokram toppenblogg!

Datum: 2011-05-17 | Tid: 19:38:42
Blogg: http://upss.blogg.se/
Postat av nathalia xD

jag har tråkit :P

men jag svarade louis xD hehhe

Datum: 2011-05-17 | Tid: 19:39:10

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?