Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Linneas One Direction Experience

2011-05-18

Jag tänkte bara berätta lite om när jag träffade One Direction 17 maj :)

Det började med att jag kom till skolan. Tre av mina kompisar springer som galningar mot oss och skriker "Vi ska in till stan och leta efter 1D, följ med!!!!". Men eftersom att jag inte hade något busskort och det var skola, så hoppade jag över det hela. Och för att må lite bättre tänkte jag att det inte fanns en chans att dom skulle kunna träffa 1D.

Allt var lugnt tills lunchen då jag gick in på facebook och fick se att en av mina kompisar hade lagt upp en bild på henne tillsammans med Harry. Jag fick då panik och skrek till min kompis, Bea, att dom hade träffat dom. Vi båda fick panik och började hyperventilera och nästan gråta. Så vi sprang runt som galningar i skolan och visste inte vad vi skulle göra. Men då tänkte vi "vi kan ju snacka med vår lärare så kanske hon kan låta oss gå". Men NEJ. Vår lärare gick totaldamp och sa att vi VERKLIGEN inte fick gå från skolan. Så vi accepterade det efter många om och men.

När jag kom hem från skolan gick jag direkt och satte mig vid datorn. Jag började titta på 1D videos och började tänka på att jag ALDRIG skulle få träffa dom, så jag började ju såklart gråta. Hehe. Men plötsligt ringer Bea och säger att hon är påväg in till stan tillsammans med Nejla och Amanda. Jag fick såklart ännu mer panik när jag insåg att jag skulle vara den ENDA som inte fick se 1D, och jag hade ingen som helst chans att se dom eftersom att jag skulle rida om någon timme. Så jag började gråta hysteriskt. Och jag vet inte hur länge jag grät.

(Oj, detta börjar bli långt)

Min mamma kom hem 1 timme efter att Bea ringt till mig, så jag gick ner och började berätta om allt, (då var jag helt lugnt och grät inte alls), men så när jag nämnde att jag är den enda som inte skulle få se dom började jag gråta igen. Så min mamma kom fram och kramade mig och sa "om det är så viktigt för dig, så kan jag köra in dig till stan". Jag började gråta igen, fast den här gången glädje tårar.

Vi kom allt närmre och närmre, och när mamma parkerar ungefär 50 meter ifrån dom, så ringer jag Nejla och säger att jag är där. Då skriker hon i telefonen "DOM ÄR HÄR, DU MÅSTE KOMMA NU. DOM HAR KOMMIT UT TILL OSS!". Så jag började springa allt jag hade och när jag kom fram stod Harry, Liam, Louis, Zayn och Niall där. Men såklart skulle dom ju in till studion igen.

Jag stod där i ungefär 1 och en halv timme (jag vet inte alls länge, till skillnad från vissa som stod där i typ 4 timmar) innan dom kom ut igen, vi hade nu chansen att träffa dom, prata med dom och fota med dom. Så jag fotade tillsammas med Niall och Louis.

Åh herregud. Bästa dagen i mitt liv helt klart. GOOOOOOOSSSSSHHHH <3333333

(Jag nämnde inte allt som hände i texten, men det där var "kort"fattat haha. :)


Yezzzz, kapar halva huvudet på Louis..

/ Linnea, http://linneabravo.blogg.se









Postat av Linnea

Gud vad kul att du ville lägga upp det :D

Datum: 2011-05-18 | Tid: 13:14:46
Blogg: http://linneabravo.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?