Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Hahahahahahah!!

2011-05-15

Tack så mycket Cajsa som skickade länken till oss! :D
Hahahaha riktigt rolig, kolla på hela jag lovar att ni kommer garva XD



Postat av cajsa

Det var så lite (: ♥

Datum: 2011-05-15 | Tid: 20:44:45
Blogg: http://snicks.blogg.se/
Postat av jen

Hej! Jag undrar hur gamla alla i 1D är? Och en annan sak, imorgon tänkte jag dra till stan och kolla efter dem tillsammans med en vän. Har ni några förslag vart man kan leta eller så? Själv har jag ingen aning vart de skulle kunna vara. Väldigt tacksam för svar! :D

Datum: 2011-05-15 | Tid: 21:05:20
Postat av vivian

klockren video :)

Datum: 2011-05-15 | Tid: 21:11:54
Blogg: http://daovivian.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?