Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn jagade rebecca!

2011-06-07

Zayn Maliks flickvän Rebecca Ferguson har spillt ännu mera om deras förhållande, och insisterade igen att det var Zayn som gjorde allt jobb, att det var han som jagade henne.

Rebecca säger att hon är lyckligare än någonsin:

"Jag är kär och det är en underbar känsla, säger hon till Reveal, Jag har aldrig känt så här förut."

Även om Zayn och Rebecca möttes på X Factor och hade mycket tid runt varandra på grund av allt filmande, gjorde det inte en kick off i en stor lovefest direkt.

"Det tog ett tag innan vi såg på varandra i ett annat ljus", medger Rebecca.

"Det fanns ingen bestämd tidpunkt, det utvecklades det bara över tiden.

"Men han drog igång allt."

Hon lägger till att hennes barn är okej med hennes pojkvän ifrån One Direction, och att dom känner Zayn också.

"Mina barn var med mig ifrån början av programet så det har alltid vetat vem Zayn är."


källa


Postat av Amanda&mina&kajsa

Ja det tycker jag med faktist, jag tycker kanske vi kan tipsa varann och så, så slipper vi bli värsta fiender , helt onödigt .. xx

Datum: 2011-06-07 | Tid: 20:49:27
Blogg: http://onedirectiondaily.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?