Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Vi älskar dig

2011-06-08



Översättning:
Fan: "Louis hur är Sverige har du lärt dig nå svenska? ;) xxxxxx"
Louis: "Jag vet att det låter som vee elscaday betyder jag älskar dig ha"

Haha så enligt Louis utalar man 'jag älskar dig' eller VI som han skrev "vee elscaday" Aaw kan höra hans söta röst säga det :D La också märkte till att han tror att älskar och dig sitter ihop hihi x) Asgulligt iaf! :D

Förut gjorde vi ett inlägg då vi la ut en video ifrån förra gången dom var i Sverige då Louis sa "jag älskar dig" till fans, inlägget med videon hittar ni HÄR.



Postat av Anonym

Hej! Jag & min kompis träffade de idag, hur kan man skicka in våran 1D experience till er? :) & btw, Louis sa : Vi älskar er till oss idag!!:D

Datum: 2011-06-08 | Tid: 16:17:30
Postat av Ninni[FOTO]

Vad gulligt ;)

Datum: 2011-06-08 | Tid: 21:02:06
Blogg: http://gladaninni.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?