Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Cajsas One Direction Experience del 3!

2011-06-18





Cajsas blogg HÄR :D

Anyways.. Vi bestämde oss att vi skulle åka in dagen efter (fredagen) igen och sticka till hotellet och sitta där och vänta tills dom kom för vi fick veta att de inte skulle vara i studion så då borde de vara mer vid hotellet så vi fick 'alone time' med killarna. Min morsa släppte av oss och vi går upp till hotellet. Och jo.. vad ser vi? 40+ med fans som är helt hyper och jag, Isabelle och Disa får lack anfall och bah: 'MEN VAD I HELVETE?! HUR KUNDE ALLA FÅ REDA PÅ DET HÄR?!' (Jag hade inte berättat för någon besides Tessi & Ronya.) Så vi fattar inte hur alla fick veta det på mindtre än 24 timmar. Men vi höll opss borta från alla galna fans så gott som möjligt, haha! ;)
Sen Gick vi ner till typ 'entrén' och såg några av våra andra kompisar (som Zara, Helena med fler) och stog där och pratade lite med dom. Sen säger Rebecka: 'Hallå, är inte det där Zayn..?' Då säger jag: ' Jo, det är Zayn men säg inget högt..' Alltså, han gick förbi alla fans utan aytt någon märkte honom?! Man bah: WHUT?! HOW!? Och sen precis innan han går in i den där snurr dörren så skriker jag: 'ZAYN! I LOOOOVE YOU!' Då tittar Zayn bak mot oss och ler och sen skriker alla fans men ingen fick ju springa in i hotellet , hahah! Och fyfan vad jag garvade för ingen hade sett honom när han hade gått förbi alla fans men ingen hade sett honom :D !!
Sen så går vi och ställer oss bredvid den där jävlans dörren som jag inte vad den egentligen heter. Efter kanske... 5 minuter(?) så känner jag hur Zara tar tag om min axel/hals och bah: 'OMG, CAJSA, KOLLA DÄR!' Och att hon hoppar runt typ på mig, haha.. och hör jag hur några bah: 'WOOOOOH!!, AHHHHHH, LIAAAAAAAM!, NIAAAAAALL!' och springer fram till Liam & Niall som tar bakvägen borta vid någon uteserverings-sak och jag och Zara skriker: 'SPRING FAN INTE EFTER!! :( ' Men såklart springer kanske 15 personer efter..  Och man hör hur Paul (Securityguard) skikr något med stil: 'Stanna, nej, gå tillbaka...' yeah you name it.

Sen springer alla tillbaks och sist kommer då Isabelle och Disa, och jag bah: 'Driver ni med mig? Sprang ni efter?' Dom bah: 'Hehehe, sooorryy.. ^^' Sen så gick dom till framsidan av hotellet så vi kunde ta foto på dom.  Sen gick de in till receptionen och pratade med dom där lite. och sen är är det helt tyst så jag bah: 'Liam...!?' Och han tittar tillbaks på mig, ler till mig och vinkar till oss! :D Och vi bah: 'Woooooh! :D' Och han log och typ 'ha' till våran reaktion! haha.. how cute?! Sen stack dom och då ser vi dom i ett fönster och några skriker och springer upp. Sen försvann dom, Sen visade de sig, och då var jag redan där så jag hamnade vid värsta bunten och jalla jalla. Så tog Niall foto på oss och jag höll upp en bild där det stog "I LOVE YOU" på :) Plus att han tog foto på oss med sin frikkin iphone och att han skrev på twitter 'literally madness outside our hotel...love our swedish fans!! hopefully we get back here soon"
Tiden gick och vi väntade och väntade så vi bestämde oss för att gåenare så gick vi upp til subway och åt. Sen när vi kommer tillbaka så är det världens liv och då ser vi att Zayn, Liam, Niall och Louis går in i hotellet igen. Och ja, HArry var inte med.
Sen kom Harry, jag fick en bild på alla dom med hans autograf på :) Sen så gick han upp och visade sig i det fönstret, och alla sprang upp för den där trappan igen, tro mig det såg helt sjukt ut. Upp-och-ner upp-och-ner upp-och-ner. Senare så gick vi upp til subway och åt. Sen när vi kommer tillbaka så är det världens liv och då ser vi att Zayn, Liam, Niall och Louis (jag tror det var dom) går in i hotellet igen. Och nej, Harry var inte med. Den visade de sig i fönstret igen så jaaaaa, you know, vi sprang upp där- igen! Och sen när dom skulle gå så kastade sig Niall på golvet med flit typ hahah! fan va kul det var! :D 

Sen kom Paul ut och ala frågade då: 'Are they coming out?! :D' Då svarade han: 'Yes, but only Harry.' Så alla ställde sig i en cirkel runt entrén och jag stog längst fram men det var en jävel som tyckte att hon skulle få stå framför mig när det egentligen var jag som stog längst fram, men jag ska inte klaga för jag fick ju en bild signerad av dom, dock har jag bara Harry's aoutografer men bättre än inget ;) Och han såg mig och log mot mig och jag log såklart tillbaks. (♥) Sen så kom det inte ut. Och folk stack där ifrån så då kanske det var 20-30 peroner ute och vi fick klagomål från folket som jobbade där och sa om inte ni är tysta eller fortsätter blockera ingången så är vi tvugna att flytta er. (jag stog inte vid klumpen utan bara en gång när vi sjöng Forever Young.)
Sen står jag ensam högst uppe på den där trappan som vi sprang upp-och-ner när vi såg dom vid fönstret. Och vem ser jag gå ner vid en infart mot entrén helt ensam, jo Louis. Jag tänkte men hur fan?! hahaha! Så jag sprang ner till honom och sa inte ett ord, och när jag sprang mot honom log Louis stort mot mig och en metere jag var framför honom stannar jag och vi båda säger: 'Hello!' samtidigt och jag frågar om jagf kan få en kram och hur han mår. Det ända jag får höra är att han mår bra och sen hör jag hur alla fans skriker och attackerar oss. Och jag bokstavligen flyger in i Louis och ber såklart om ursäkt och han förstår mig. och jag ser hur alla runt oss hypervernfytdeklxjhhgvfhjd you know what i meen. Och eftersom jag är sjuk får inte jag ta några knuffar så jag fick panik och ville bara bort där så bort som möjligt. Och jag blev fett irri på alla fans som puttades och höll på :( Och jag hade ju precis hade snackat med Louis så jag stog och skrek: 'CALM THE FUCK DOWN!' på engelska hahaha och han tittade på mig och det var lite som om han fattade att jag var rädd så han försökte gå bort från mig så jag kom bort från klumpen så jag inte skulle göra mig illa men det gick sisådör för jag följde med för det var som en ström typ :(. Äntligen kom jag ut från klumpen och då gick jag och satte mig på ett trapp-steg och tänkte: 'Varför gick jag fram till honom för?! VARFÖR?! Hur dum får man va?! Han kan ju göra sig illa där inne! Och att jag sprang fram från första början... FAAAAAAAAAAAAAAAN!' Sen när jag ser att han ska gå in, precis innan så säger jag: 'Louis, please wait!' han vänder sig om mot mig och undrar vad det är jag vill och jag frågar om ett foto och det får jag :)
Sen står vi där ute och klockan blir 22:00 och det är kanske bara 20 fans där ute och vi ser att Louis går genom lobbyn och några bah: 'Louis! Pleeeeease come out?' Och han visar 10 fingrar och sen pekar på sin handled som han menar "om 10 minuter kommer jag ut". Vi ställer oss i en ring och väntar, medans jag väntar så checkar jag deras twitter och ser att Niall gillar svenska köttbullar! :D så jag var bara tvungen att säga det högt så alla hörde! hahaha! Det gick mer än 10 minuter kanske mer än 30 så jag pallade inte vara kvar så jag, Isabelle och Disa sticker hem.
Ja tjejer. Det var delen av första gpngen de var i Sverige. Får se hur många det blir vid andra delen! ;) ♥


Postat av cajsa

Creds??? :D

Datum: 2011-06-18 | Tid: 13:06:40
Blogg: http://snicks.blogg.se/
Postat av cajsa

Plus att ni glömde ta den andra bilden med tweetsen från Niall ! :p xxxx

Datum: 2011-06-18 | Tid: 13:08:07
Blogg: http://snicks.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?