Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Visste ni att...

2011-07-18

- Harry har mest följare på Twitter än vad dom andra har och Zayn har minst.. Harry har till och med mer följare än vad hela gruppens twitter har.



Postat av Amanda

Niall har faktiskt minst...

Datum: 2011-11-02 | Tid: 13:02:40
Blogg: http://amandanerooo.blogg.se/
Postat av Sanna

Heeej, Jag är ett av one directions största fan! Jag undrar ifall jag kanske skulle kunna få vara med och blogga? Jag älskar verkligen dom och skulle bli helt överlycklig om jag fick vara med att skriva lite.



Jag är 14 år men fyller 15 i år. Tänkte bara säga det, så ni vet att jag skriver seriöst:) Om jag nu skulle få vara med så får ni jättegärna välja vad jag ska skriva om:) Kramar!!



Ni kontaktar mig på min mejladress som står där uppe!:D

Datum: 2012-02-28 | Tid: 18:11:15

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?