Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn en Hjärtekrossare

2011-07-04

Zayn Malik krossade hans ex hjärta när han började dejta X factors Rebecca Ferguson.

Geneva Lane, som var med i tjej bandet i x factor Belle Amie innan dom tog beslutet att vara solo, blev tillsammans med Zayn på X factor slutet av 2010. Även fast dom nekade hela tiden att dom var tillsammans så blev det publicerat till slut innan Zayn, 18, gjorde slut.
Nu är Zayn med Rebecca Ferguson, 24, och trots sex år skillnad, så sägs det att dom är lyckliga.
Geneva är inte så säker dock, sa hon och att hon tycker att ålderskillnaden mellan parert är för mycket.

"De är kompletta motsatser."  Avslöjade Geneva för News of the World.

"Hon är så vuxen och har barn, medans Zayn fortfarande spelar att vara Power Ranger med dom andra från One Direction killarna. Men jag vet av erfarenhet hur svårt det är att säga nej till Zayn. Han är mycket övertygande."

Tillägger: ".. Zayn är en hjärtekrossare när jag fick reda på att han dejtade Rebecca kände jag dum" Han sa att han älskade mig och lovade mig världen. "

(blogg dampar, jag kan inte lägg ut bilder)


Postat av jaaag

vad är power ranger för nåt? :O haha

Datum: 2011-07-04 | Tid: 20:40:55
Postat av Lindo

Klicka på namnet på inlägget så kommer det upp en bild på dom , det är som en superhjälte grupp x) haha

Datum: 2011-07-04 | Tid: 23:59:53
Postat av Det ser du väl?

Lågt av Zayn :c

Vet du några nackdelar med resten av bandet? Har hört att Louis dumpade en via sms :O

Datum: 2012-03-19 | Tid: 20:10:51

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?