Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar på kommentar

2011-07-24

Anonym om Harry med ett fan igår :):
Hej! Bloggsvar funkade inte, så jag frågar direkt på bloggen ist. Är 1D fortfarande i Sverige? Hur länge stannar de och i vilka studio spelar de in i? Tacksam för svar på mina frågor! :)

Svar: Nej dom är inte kvar i Sverige :)

Anonym om Harry med ett fan igår :):
Hej :) härlig blogg! så här ligger det till, när dem var här denna veckan så frågade jag och mina vänner Liam när dem kmr tillbaka till sverige och han sa då ''very soon probably'' och nåra andra frågade paul och han sa ''very very soon many times'' och min kompis frågade harry om dem kmr tillbaka han sa ''probably'', vad tror ni det kan mena, att dem kmr nu på sommaren elr nått annat. för första gången dem var här sa dem ''we will be back soon'' och två veckor senare var dem här, nu säger dem very very soon, vad ska man tro?

Svar: Ah varför skulle de ljuga lixom? :) Men vi har inte hört någonting om när/om de kommer till Sverige än, och jag tror heller inte att det är bestämt än.


Postat av Jen

Jag kan säga att jag är ett nytt fan av 1D och aa på tre dagar var jag bara fast haha. Men så började jag läsa den här bloggen och såg att dom varit i Sverige? :O:O:O! Jag hoppas att dom kommer hit igen och er blogg är as bra! Man blir bara mer och mer fast i dom! :)!

Datum: 2011-07-25 | Tid: 07:49:38

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?