Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

frågor - svar

2011-07-19

Nu kommer jag skriva upp några frågor och svar från twitter när man kunde fråga saker :)

@alyshalauren1D: Vem inspirerar er mest?

svar: Abba - Niall x

@Kia97Dunn: Vad är din största rädsla?

svar: Rädd för att bli väckt av ett gäng med schimpanser

@ItsNiallerBitch: Skulle du hellre vara en ninja eller en power ranger?

svar: en sjöjungfru - niall x

@International1D: Vem är den bästa kocken utav er?

svar: Harry - Louis x

@OneDirectionnUK: Vilken sak saknar du mest mednas du är borta?

svar: Min Magi på Waverly Place box -Liam x

Om du kunde välja vilken karaktär som helt från en film som du skulle kunna vara, vem skulle du välja?


svar: Ariel från den lilla sjöjungfrun - Niall x

@xbeccaa_: Hur är du klädd just nu?

svar: En cowboy hatt och ett leende - Harry x

@CallMeClo_: Vem har mest Swag i 1D?

Svar: Niall - Niall x

@Becky1DxJLS: Vad är det bästa minnet du har sen du blev medlem i bandet 1D?

svar: Mitt favorit minne var att göra videon... det var nyss jag vet men det var så roligt och människorna i vårat 'crew' var helt fantastiska.

@DilaraDirection: Vem är din favorit fotbolls spelare?

svar: Eric Djemba-Djemba -Louis x

@LouisTarmy_: vilken är eran favorit jul sång?

svar: Rudolf the red nosed reindeer -Zayn x

@GraceeeHicks: Vad ser ni mest fram emot att göra i år?

svar: Jag ser verkligen fram emot att gå på turne, det lär vara mycket roligt x

@nassimdee: om du kunde gå tillbaka i tiden, vad är det första du skulle göra?

svar: Jag skulle nog träffa Michael Jackson -Zayn x

@iadoreNIALL_: Vilken är din favorit dag utav veckan?

svar: Lördag - Niall x
















Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?