Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

"The Ultimate swedish fan" Frågor & svar!

2011-12-08


Hej nu är det dax för mig att svara på frågona om att vinna första priset i tävlingen "the ultimate swedish fan".
Jag är 1/3 som vunnit en resa till London där vi kommer få gå på killarnas konsert och sedan träffa killarna :).
Många av er ställde samma frågor, så svarar bara på en av dem frågor som nästan är lika :)
Here we go :)



stina
vad skrev du för motivering? :)misstolka inte, är inte alls ute efter att kopiera, haha, grejen är att om jag fick träffa dom hade jag blivit helt blyyyyg, så jag hade aldrig kunnat vara med, haha!
Svar: Hej Stina, jag ska lägga upp min motivering någon gång. Har inte den datan jag skrev den på just nu! :) Jag är igentligen också ganska blyg, men varje gång jag känner att jag börjar bli lite blyg så tänker jag - Jag lever bara en gång, så skärp dig Matilda! :)
Men lite blyghet har ju ingen dött av! :)
Anonym
GRATTISS!!!! du förtjänar det sjukt mycket! och det gör alla ni som skriver på denhär bloggen :) verkligen bäääst!
jag bara undrar om man kan läsa vinnarnas motiveringar någonstans?;)
svar: Hej anonym ;) Tack så mycket, vad glad jag blir att du tycker jag förtjänar det! :) JAg håller med, jag tycker också verkligen att Linda, Amanda och Julia förtjänar det, faktum är att det finns så många som förtjänar detta, det måste varit otroligt svårt för Sony Music att välja. Men uppskattar verkligen att dem valde mig! :)
Du kan läsa motiveringarna på deras personliga bloggar som finns länkade i inlägget "OM VINNARNA OCH TÄVLINGEN!!" lite längre ner! :)
Anonym
så sjukt spännande! och ett stort GRATTIS!!
kanske inte en fråga men kan inte du säga hur allt är där och när du träffar dom och massa mer? :D
svar: Ja det här är otroligt spännande, tack så mycket! :D Självklart kan jag göra det, faktum är faktiskt att Jag och dem andra två tjejerna Mathilda&Evelina har tänkt oss göra en video som vi sen kommer dela med er! :)
Ellen
Förlåt om jag är helt efterbliven nu, men vad är det du har funnit? :)
svar: haha det är lugnt! Och ja jag är 1/3 vinnare som får åka till London den 22/1 för att träffa killarna och gå på deras konsert! :)
emma
Jag har ett par frågor ang. resan
Är det så att det är fullt gratis, ingår hotell osv & Hur längre stannar du där?
svar: Sony Music står ju för det mesta, men en del kostnade kommer vi själva såklart stå för. Men flygbiljetten, konsert biljetten, hotel ingick i priset när man vann :)
Jag kommer vara där 22-23 januari! :)
Karima
Grattis:D Skulle döö av chock innan jag ens träffa de :)Ifall du träffar de backstage glöm inte att hälsa från oss svenska fans, Ha det så kul :D
Svar: Tusen tack! :) Jag är verkligen in en chock just nu, kan inte fatta att det är sant! :) Självklart hälsar jag ifrån er svenska fans! :)
-
gud vad roligt och vinna!! Jag var inte direkt ett mega stort fan när jag fick reda på tävlingen så jag struntade i att tävla vilket jag tycker nu var helt sjukt. Är sur på mig själv xD Men stort grattis till ett mega fan från en annan!!
Fråga: ska du intervjua de till bloggen eller ska du bara prata och isf om vad?
Svar: Ja det är helt sjukt kul att vinna! Tuuusen taack! :D Jag tänkte att ni kunde få ställa några frågor, så kan det mycket väl så att jag frågar dem det! :) Men jag kommer inte se det som en intervju, men någon fråga kommer man självklart fråga! :)
madeleine
Först av allt - STORT grattis. Eftersom du driver denna bloggen och lägger ner så mycket tid förtjänar du detta oerhört mycket! Är verkligen enormt glad för din skull, så himla kul! :D
Detta är egentligen inte en sån fråga, men skulle du inte kunna berätta så utförligt du kan sen om din resa och upplevelse där? Skulle vara jättekul att höra om!
svar: Hej Madeleine :) Tack så himla mycker, det gör mig så otroligt glad att du tycker jag förtjänar detta och är glad för min skull!
Självklart kommer jag dela med mig om min upplevelse med er andra fans! :)
Anonym
Kommer du/ni få träffa killarna backstage? och kommer dom veta att just ni är vinnare från Sverig? Stort grattis till dig, är själv helt förstörd att jag inte vann.
svar: Vi kommer få träffa killarna är det jag vet nu, först se deras konsert sedan träffa dem :) Jag antar att dem kommer veta det eftersom i denna video så "letar" dem efter "the ultimate swedish fan" :)
Tack så otroligt mycket! Jag förstår det, men nästa gång är det kanske din tur. KRAM!
Rebecka
hur många dagar är ni borta? :) GRATTIS!
svar: Vi åker tidigt på söndagsmorgonen den 22 och kommer hem på måndagskvällen den 23 :)  TACK SÅ MYCKET! :D
Emily
vem ska du ta med dig?:) GRAAAAAAATTIIIIIIIIS!!!!!:D:D
Svar: Jag ska ta med mig min storasyster som jag bad köpa skivan till mig i Julklapp och hon nappade, så hon gav mig världens bästa Julklapp! :) Taaack så hemskt mycket! :D
Anonym
kan du lägga upp texten du skrev? :)
stina
Svar: Kommer lägga upp den på min personliga blogg så fort jag är vid den datan jag skrev min motivation på. Så håll utskik på min egna blogg - matildaengstroms.blogg.se  :) Men kommer meddela här på bloggen när den är uppe så ni vet! :)
vad skrev du för motivering? :)misstolka inte, är inte alls ute efter att kopiera, haha, grejen är att om jag fick träffa dom hade jag blivit helt blyyyyg, så jag hade aldrig kunnat vara med, haha!

Svar: Hej Stina, jag ska lägga upp min motivering någon gång. Har inte den datan jag skrev den på just nu! :) Jag är igentligen också ganska blyg, men varje gång jag känner att jag börjar bli lite blyg så tänker jag - Jag lever bara en gång, så skärp dig Matilda! :)
Men lite blyghet har ju ingen dött av! :)
Anonym
GRATTISS!!!! du förtjänar det sjukt mycket! och det gör alla ni som skriver på denhär bloggen :) verkligen bäääst!
jag bara undrar om man kan läsa vinnarnas motiveringar någonstans?;)
svar: Hej anonym ;) Tack så mycket, vad glad jag blir att du tycker jag förtjänar det! :) JAg håller med, jag tycker också verkligen att Linda, Amanda och Julia förtjänar det, faktum är att det finns så många som förtjänar detta, det måste varit otroligt svårt för Sony Music att välja. Men uppskattar verkligen att dem valde mig! :)
Du kan läsa motiveringarna på deras personliga bloggar som finns länkade i inlägget "OM VINNARNA OCH TÄVLINGEN!!" lite längre ner! :)
Anonym
så sjukt spännande! och ett stort GRATTIS!!
kanske inte en fråga men kan inte du säga hur allt är där och när du träffar dom och massa mer? :D
svar: Ja det här är otroligt spännande, tack så mycket! :D Självklart kan jag göra det, faktum är faktiskt att Jag och dem andra två tjejerna Mathilda&Evelina har tänkt oss göra en video som vi sen kommer dela med er! :)


Ellen
Förlåt om jag är helt efterbliven nu, men vad är det du har funnit? :)
svar: haha det är lugnt! Och ja jag är 1/3 vinnare som får åka till London den 22/1 för att träffa killarna och gå på deras konsert! :)
emma
Jag har ett par frågor ang. resan
Är det så att det är fullt gratis, ingår hotell osv & Hur längre stannar du där?
svar: Sony Music står ju för det mesta, men en del kostnade kommer vi själva såklart stå för. Men flygbiljetten, konsert biljetten, hotel ingick i priset när man vann. Har mail kontakt med Sony music just nu, så vi håller på förbereder oss inför detta äventyr :)
Jag kommer vara där 22-23 januari! :)
Karima
Grattis:D Skulle döö av chock innan jag ens träffa de :)Ifall du träffar de backstage glöm inte att hälsa från oss svenska fans, Ha det så kul :D
Svar: Tusen tack! :) Jag är verkligen in en chock just nu, kan inte fatta att det är sant! :) Självklart hälsar jag ifrån er svenska fans! :) Jag ska ha super kul! :D
Anonym
gud vad roligt och vinna!! Jag var inte direkt ett mega stort fan när jag fick reda på tävlingen så jag struntade i att tävla vilket jag tycker nu var helt sjukt. Är sur på mig själv xD Men stort grattis till ett mega fan från en annan!!
Fråga: ska du intervjua de till bloggen eller ska du bara prata och isf om vad?
Svar: Ja det är helt sjukt kul att vinna! Tuuusen taack! :D Jag tänkte att ni kunde få ställa några frågor, så kan det mycket väl så att jag frågar dem det! :) Men jag kommer inte se det som en intervju, men någon fråga kommer man självklart fråga! :)

madeleine
Först av allt - STORT grattis. Eftersom du driver denna bloggen och lägger ner så mycket tid förtjänar du detta oerhört mycket! Är verkligen enormt glad för din skull, så himla kul! :D
Detta är egentligen inte en sån fråga, men skulle du inte kunna berätta så utförligt du kan sen om din resa och upplevelse där? Skulle vara jättekul att höra om!
svar: Hej Madeleine :) Tack så himla mycker, det gör mig så otroligt glad att du tycker jag förtjänar detta och är glad för min skull!
Självklart kommer jag dela med mig om min upplevelse med er andra fans! :)
Anonym
Kommer du/ni få träffa killarna backstage? och kommer dom veta att just ni är vinnare från Sverig? Stort grattis till dig, är själv helt förstörd att jag inte vann.
svar: Vi kommer få träffa killarna är det jag vet nu, först se deras konsert sedan träffa dem :) Jag antar att dem kommer veta det eftersom i denna video så "letar" dem efter "the ultimate swedish fan" :)
Tack så otroligt mycket! Jag förstår det, men nästa gång är det kanske din tur. KRAM!


Rebecka
hur många dagar är ni borta? :) GRATTIS!
svar: Vi åker tidigt på söndagsmorgonen den 22 och kommer hem på måndagskvällen den 23 :)  TACK SÅ MYCKET! :D
Emily
vem ska du ta med dig?:) GRAAAAAAATTIIIIIIIIS!!!!!:D:D
Svar: Jag ska ta med mig min storasyster som jag bad köpa skivan till mig i Julklapp och hon nappade, så hon gav mig världens bästa Julklapp! :) Taaack så hemskt mycket! :D


Anonym
kan du lägga upp texten du skrev? :)
Svar: Kommer lägga upp den på min personliga blogg så fort jag är vid den datan jag skrev min motivation på. Så håll utskik på min egna blogg -  http://matildaengstroms.blogg.se/ :) Men kommer meddela här på bloggen när den är uppe så ni vet! :)


Tusen tack igen som gett mig så fina kommentarer, det värmer verkligen. Jag tackar med hela mitt hjärta!
Som ni såg kommer min motivation upp på min egna blogg så fort som jag kan.
Och om ni har några fler frågor som ni inte hann ställa eller kommer på så är ni alltid välkomna att besöka min blogg och ställa er fråga så lovar jag att svara!
http://matildaengstroms.blogg.se/

Ni får ha det så bra, och en stor kram till er alla! 

8/12 - 2011




Postat av Alice

Besök min blogg: www.ajloveju.blogg.se när jag har nått 100 läsare på en dag så skriver jag om varje blogg jag komenterar i enskilda inlägg.

Kram Alice

Datum: 2011-12-08 | Tid: 21:54:46
Blogg: http://ajloveju.blogg.se/
Postat av Anonym

Är du bara där två dagar? värt :S

Datum: 2011-12-09 | Tid: 10:00:59
Postat av köttbullen

kan du inte ge harry ett paket köttbullar det skulle vara jättekul:::D

Datum: 2011-12-09 | Tid: 11:59:48
Postat av bella

Precis som någon skrev, glöm INTE att hälsa från oss svenska fans!

Datum: 2011-12-09 | Tid: 18:07:34

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?