Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Om vinnarna och tävlingen!!

2011-12-07

Hej tjejer!
Jag(Amanda) måste bara göra ett inlägg för att det är verkligen kaos just nu!
Det går rykten, folk hatar, folk gråter osv...

För det första ett stort grattis till ALLA vinnare!
Till Matilda som bloggar här, som vann första pris! Hon är sjukt glad ska ni veta och hon gör säkert ett inlägg senare!
Jag själv vann en poster och är sjukt glad för bara de!

Men till er som inte vann något.. Flera tävlingar kommer jag lovar.
Nästa gång kanske det är eran tur!

Tjejerna som vann är värda det här, så tro inte på allt ni hör!
Jag tror att dom skulle göra personliga inlägg om att dom vann på deras bloggar så här har ni dom:

Evelina Holtmer Ågren
Mathilda Olsson Sernborn
Matilda Engström



Postat av Linn

Det nyaste numret av FRIDA är ute, och det finns en stor poster och annat om 1D i tidningen, så tipsar er om det, så kan ni ju föra vidare det på er blogg :)



BILDER FINNS HÄR: http://jalinn.blogg.se/2011/december/frida-har-kommit.html#comment



Kram!

Datum: 2011-12-07 | Tid: 18:52:59
Blogg: http://jalinn.blogg.se/
Postat av lillan

Stort grattis! Så sjukt kul för er tjejer! Superglad för eran skull!! pusssss :) <3

Datum: 2011-12-07 | Tid: 19:13:12
Postat av Jenny

vet nt riktigt vad jag känner just nu, hade sjukt gärna velat träffa killarna men tyvärr :( har läst vinnarnas motivationer och kan inget annat än säga att de var grymt bra skriva. Har inget emot dem alls men känenr ändå någon slags avundsjuka. anyway ha det grymt i london och njut :)

Datum: 2011-12-07 | Tid: 19:18:07
Postat av Sara

Gud va roligt för er!! Grattis! Jag vann därimot inget haha. Men kanske har jag tur en annan gång!

Datum: 2011-12-07 | Tid: 19:19:54
Postat av Anonym

var kunde man ha tävlat, måste ha missat... grattis till vinnarna!

Datum: 2011-12-07 | Tid: 19:42:00
Postat av Emma

Vem av killarna är din favorit? :) Jag gillar harry bäst och nu när Caroline Flack har gått ut med att dom dejtar är jag typ jätteledsen! :(( Jag är mer ledsen nu än vad jag hade varit om Larry var tillsammans! För om dom faktiskt var tillsammans skulle jag typ nästan dö i lycka! Åh, det går inte att beskriva hur ledsen jag är igentligen, vet du om det är sant eller inte för jag typ dör känns det som.. jag vet att det är fånigt men jag kan bara inte sluta tänka på han! :'( Jag har suttit och läst massa sånna här "imagine.." med harry och även fast jag vet att det aldrig skulle hända mig så blir jag typ ledsen nu! :(( men ja förlåt för att jag skiver allt dehär, jag vill igentligen bara veta om dom dejtar eller inte :/ Tack på förhand <3

Datum: 2011-12-07 | Tid: 19:47:02
Blogg: http://emmakeisumylife.blogg.se/
Postat av Ellen

åhhhhh, hur avundsjuk får man bli!?!?

Datum: 2011-12-07 | Tid: 19:53:43
Postat av btw

var hittar man motivationerna? kan ni nt lägga upp dem? :)

Datum: 2011-12-07 | Tid: 19:57:42
Postat av Johanna

STORT grattis till er som vann!! Hoppas ni får det jättebra i London!

Fattar bara inte varför alla hatar...

Grattis iaf! :)

Datum: 2011-12-07 | Tid: 20:38:42
Postat av meyav

Grattis till er som vann! Måste erkänna att jag är riktigt avunsjuk, var i datasalen i skolan och skrek ihjäl när min vän vann en affisch och sen vann jag ingenting och då kom tårarna, sen kom jag hem o självklart börja hela familjen tro att jag är en idiot som gråter. Men hoppas jag har en chans till nästa tävling. Ha det kul i london.

Datum: 2011-12-07 | Tid: 20:44:48
Blogg: http://meyavoo.blogg.se/
Postat av mandy

det är klart att jag skulle dö av lycka om jag vunnit, men jag tycker att ni tjejer som vunnit har haft jättebra motiveringar! (har inte läst matildas, men sett hennes blogg/twitter, så tycker hon förtjänar det) det bästa med motiveringarna är att ni faktiskt är osjälviska och vill sprida "the infection" istället för andra "äkta" fans som hatear på nya fans osv. et stort grattis till er tjejer! :D .x

Datum: 2011-12-07 | Tid: 20:54:31
Postat av Eve

vad heter ni som äger bloggen på facebook? jag skulle vilja bli kompisar med er <3

Datum: 2011-12-07 | Tid: 21:09:52
Blogg: http://thebestdaysofeve.blogg.se/
Postat av A n n a

FÖRSTA PRIS?! MEN GUD GRATTIS!!! :D

Datum: 2011-12-07 | Tid: 21:22:29
Blogg: http://aninizz.blogg.se/
Postat av Sara

Wow! jättekul för alla som vann. grattis! :D

Datum: 2011-12-07 | Tid: 21:54:17
Postat av linnea

Grattis! jag vann en poster och är skitglad :D

Datum: 2011-12-07 | Tid: 22:33:18
Postat av Emy

gud va kul!! glad för din skull!! ..lite avundsjuk kanske.. okej ja e väldigt avundsjuk men fortfarande glad för eran skull :) kolla gärna in min nystartade 1D blogg : fuckyeahonedirection.blogg.se :) <3

Datum: 2011-12-07 | Tid: 23:54:45
Blogg: http://fuckyeahonedirection.blogg.se/
Postat av Matilda

Graaaaaaaattis ,jag vann nt nåt ,men vill nt va lledsenn för de nu ,men elite arg hiihi två av dom som van hetter MATILDA ju som sakt och jag heter oxå de ,så trodde de va jag först :( hiihii men kanske vinner nästa gång å graaaaaattis ,puuuuss<3

Datum: 2011-12-09 | Tid: 06:22:24
Postat av linnea österberg

jag vann oxå en affisch, MEN JAG ÄR SÅ CP GLAD ÄNDÅ! :D

OCH ETT JÄTTE STORT GRATTIS TILL DOM SOM VANN, NI ÄR VÄRDA DE! :D

Datum: 2011-12-10 | Tid: 14:29:42
Blogg: http://linneaviiktoria.devote.se
Postat av linnea österberg

jag vann oxå en affisch, MEN JAG ÄR SÅ CP GLAD ÄNDÅ! :D

OCH ETT JÄTTE STORT GRATTIS TILL DOM SOM VANN, NI ÄR VÄRDA DE! :D

Datum: 2011-12-10 | Tid: 14:41:54
Blogg: http://linneaviiktoria.devote.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?