Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Hångel killarna ångrat

2011-12-06


We Love pop Magazine har intervjuvat killarna om dem har något eller några hångel dem ångrar!



Niall Horan hade definitivt en han föredrar att glömma.

"[Det var] strax innan X Factor livespelningar förra året", sa han We Love Popmagazine.

"Jag var hemma i väns hus och jag minns att jag tänkte efteråt," aldrig mer ". "


Saker och ting är anorlunda för Harry Styles dock, naturligtvis.

"Jag brukar inte ångra dem ", säger Hazza.

"Jag tror," man kan inte ändra det, då det är ingen idé att beklaga det. '"



- via sugarscape

Hela intervjun kommer ut imorgon! :)

6/12  - 2011




Postat av Amanda♥One Direction

Haha harrys nya smeknamn xD Hazza :`D

Datum: 2011-12-06 | Tid: 19:38:09
Postat av Elliiinor c:

Amanda♥One Direction: Det är inget nytt smeknamn.

Datum: 2011-12-06 | Tid: 21:23:02

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?