Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Amerikanska M Magazine

2011-12-17

Killarna är med på framsidan i amerikanska tidningen M Magazine! :)
Jag (Matilda) är fortfarande sjuk så min uppdatering är inte den bästa. Men hoppas på att snart bli frisk så jag orkar uppdatera mer! :)


Postat av Anna

Hej tjejer! Älskar eran blogg! Den helt klart bästa!

Jag har en fråga. Vet ni om 1D kommer med ett nytt 2012? Jag har ju sett lite på twitter och sånt, men jag vet inte hur säker jag ska vara.

Och sen en sak till, vet ni om de kommer till sverige?

Mer än oerhöööört tacksam för svar!

Tack på förhand



Anna

Datum: 2011-12-18 | Tid: 01:31:46
Blogg: http://nilsssoonn.blog.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?