Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn - Fabulous Magazine

2011-08-30

 

 

Zayn Malik håller på att vänja sig vid att livet inte kommer vara "normal" längre ibland.

"Om jag är ute i London tar det cirka 20 minuter innan en massa fans dyker upp" säger han. " I min hemstad Bradford, är det cirka fem som dyker upp"

Av alla killar är  18 åriga Zayn den mest blygsamma. Så det kan inte ha varit lätt att ta tag i hans senaste romans och break-up.

Många ögonbryn åkte upp när han började dejta Rebecca Ferguson.

 

"Vi gjorde slut för att vi var tvugna, ingen av oss hade tid för ett förhållande, men vi är fortfarande bra vänner", säger han.

 

"Ålders skillnaden var aldrig något problem. Hon sa alltid till mig att jag var mogon för min ålder."

Han påpekar att det inte var något skivbolaget hade avgjort, de hade inte sagt något om att det inte är något bra för bandet.

 

"Nej, inget sånt, det var bara mellan henne och mig" säger han. "Det är lungt".

Stackas Zayn han ser inte ut som en fri och glad pojke. Han beskriver sig själv som "ganska singel". Vi är hundra på att de kommer bli tillsammans igen!

" Ja vi har disskuterat det" erkänner han. " Kanske när vi är mindre upptagna, då kanske vi blir tillsammans igen ".

Zayn är lite svag för brunetter. Men har han aldrig varit frestad av de mer skamlösa erbjudanden han har fått av kvinnor?

"Er,nej, det är avtändande!" säger han. "Men jag är normalt ute med mina vänner så jag har medhjälpare för att skydda mig".

Zayn nämner även att bandet har kommit närmare varandra på sistione.

 

Oj? Kommer Rebecca och Zayn bli tillsammans igen? Vad tror ni?



Hejsan alla! Sara här. Jag kommer att vara bortrest i en vecka. Så det kommer inte bli någon bloggning från min sida. Så ni vet varför jag inte bloggar :)

HA DET BRA! :D


 

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?