Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Visste ni att...

2011-08-28

Liams favoritfärg är lila.

Zayn har aldrig haft många vänner.

Louis & Harry fick neka ett rykte om att de var ''bögar''. ( Alltså de blev tillfrågade, inte så att det är det )

Louis & Harry har redan sovit tillsammans nakna. (Tro aldrig på allt ni läser)

Harry är rädd för bergochdalbanor.

Liam tycker att blyga tjejer är söta.

Niall älskar att mysa!

Zayn är rädd för höjder.

Niall är vänsterhänt.

Louis spelar piano och har en passion för morötter. Han gillar även tjejer som älskar morötter.

Harry sover naken.

Killarna har en iPhone och en Blackberry .

Niall gillar inte Disney.

Liam gillar apor.

Louis första ord var cat.








Postat av Johanna :>>>>>>>>>>>.

Kalla mig efterbliven, men det här med Louis och Harry.. Dom är inte bögar va? Det är bara bromance? :p.

Jag blir alltid så förvirrad, så som dom håller på. Och jag vågar liksom inte riktigt fråga heller x'D. För Harry har ju sagt typ så: ''Until I find the right girl, I have louis'' och att hans första crush var Louis x'D.

Skulle vara tacksam för svar :D.

Datum: 2011-08-28 | Tid: 16:27:09
Postat av mimmi

visste redan alla dom sakerna och jag e vänster hänt jag med hahaha coolt älskar dom och eran blog e grym btw :D

Datum: 2011-08-28 | Tid: 16:31:12
Postat av New commer

Jah har precis börjat lyssna på dem o jag undrar... Är någon av dem bögar?

Datum: 2011-12-30 | Tid: 14:03:02
Postat av Fanny!

New commer: Nej! Verkligen inte...



Var de inte Harry som hade sitt första ord Cat? O.o Dom båda kanske hade de ;)

Datum: 2012-01-11 | Tid: 17:20:13
Blogg: http://izzysthing.blogg.se/
Postat av Amanda

jo jag har läst nånstans att det var harry som sa det

Datum: 2012-02-12 | Tid: 15:18:55
Postat av Sara

Nej Louis och Harry är it bögar eftersom att Louis har en tjej... De är bara bffs det har de sagt i Louis tweetcam!!!

Datum: 2013-10-23 | Tid: 17:13:46

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?