Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Vad som egentligen hände...

2011-08-27

...när polisen stoppade Louis i USA.
Intervjuare: "Alla älskar er musivideo."

Louis: "Det är bra ellerhur? Vet du vad, det var så roligt att filma också,såå roligt ... Kan jag bara säga på Alan Carr det var för att jag körde för fort. "

Vad vad? Alan Carr? Kör för fort? Oh ja, polis berättelsen ... Vi log,nickade, tittade in i Tomlinator ögon och lät honom fortsätta ...

"Det som hände var att jag har aldrig kört i USA tidigare och jag är van vid att köra på vänster sida. Det var lite konstigt "

(Man kör på vänster sida i England, alltså ratten är på vänster sida)

"En polisbil följde oss och jag insåg inte att den följde oss tills någon informerade mig. Så jag gick förbi just denna polisbil som "Hej, vad som helst, låt oss fortsätta", och sedan drog han mig över och sa "Jag tycker inte om sättet du kör sir!", Och jag bara  ... "Oooh. Okaaay. "Så ... då var han lite ... han var helt okej, han var en trevlig kille, men han hade handen på sitt vapen, så jag kunde inte säga något."




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?